Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze >> vagonWEB
Téma:
Fotoaktualizace 22.8.2010   (6 Příspěvků)
strejcekms - 11. 09. 2010 22:26
koukám, v té úplně poslední aktualizaci, tam to je samej banánovej expres, či jak to mám nazvat:)
pd - 09. 09. 2010 19:38
No, na fotkách ta špína opravdu není moc vidět, ale zblízka už byla..
kraken - 07. 09. 2010 20:40
No, já si myslím, že ta špína v B11 až tak hrozná není - i když tam špinavo je a to se mi nelíbí.
pd - 05. 09. 2010 17:44
ARp má uplně jiné sedačky než Amz, jenom ten potah je podobný. Ale konstrukce je úplně jiná a pohodlí taky :)

Exteriéry k salónním vozům nemám, resp. mám jen k těm, ke kterým zase nemám interiér...
Tomáš Palíšek - 04. 09. 2010 23:42
Pokud dovolíte, přidám názor na nějaké vozy/jednotky.
Vůz ARp vypadá trochu luxusně. On má snad sedačky podbné jako v MÁV Amz, ne? Ale že by mě nějak tolik nadchl? O vozu WSPz si ymslím to samé...spinning smiley sticking its tongue out
Zato Rumuni mě celkem zklamamli. Mají vozy A10 se sedačkami alá TGV, ale vozy 2.třídy jsou v Rumunsku velkou tamní slabinou. B11 není vyjímka... Škoda. I když, dveře od kupé vypadaj tak dobře ( připomíná mi to ÖBB Amz ).
Z těch tří Štádleříků se mi nejvíc líbí ty od Bayerchische Waldbahn, a jsem rád, že zrovna ony k nám zajíždí. těším se na porovnání s ČD.
Škoda, že není zveřejněn u Salóního vozu i exteriér, ale fotka číslo 9 vypadá vskutku dobře.grinning smiley Královsky. grinning smiley
Nejlepší exemplář, který tu je nový, je Bmnopuz 154A. Ale bohužel, tyto fotky jsou s vozy s horšími typy sedaček, než jaké má Bmnopuz 154A obvykle. Ale stejně - je škoda, že k nám do republiky nejezdí Bmnopuz 159A, který vypadá svěžeji.
Od FEVY je asi nejlepší jednotka 2400.
pd - 04. 09. 2010 20:13
Sice trochu pozdě, ale aby čtenáři nebyli ochuzeni, tak přináším pár informací o některých zajímavých vozech z poslední aktualizace.

Zajímavým vozem je ARp MÁV-START - jedná se o výsledek snahy maďarských železnic z druhé poloviny 80. let pozvednout komfort vozů 1. třídy. Bohužel zůstalo jen u 4 vozů + dvou WSPz, které jsou prakticky totožné, jen jsou navíc použitelné i pro mezinárodní provoz. Proč se v těchto rekonstrukcích nepokračovalo bohužel nevím, ale je to škoda, protože jsou to opravdu komfortní vagóny. S vozy ARp se lze setkat na některých IC Budapest - Szeged, WSPz pak jezdí přes léto na nočním spoji Budapest - Split.

B11 21-90 CFR jsou vozy známé také pod označením AVA 200. Jedná se o výrobek rumunské vagónky Astra Arad s využitím francouzské licence, výroba probíhala v letech 1996-98(?). Byly to první rumunské vozy pro rychlost 200 km/h, ve své době to byla špička ve vozovém parku CFR. Interiér mě ovšem příliš neoslovil, tmavé barvy v kombinaci s léty zažranou špínou a rumunskou (ne)údržbou nepůsobí příliš přívětivě. Nejblíže k nám lze tyto vozy potkat ve Vídni na nočním rychlíku Dacia Bucuresti - Wien.

Dále tady máme motorovou jednotku RegioShuttle a to hned ve třech různých provedeních: z tohoto výběru nejblíže k nám - až do Železné Rudy - zajíždí RegioShuttly pod značkou Bayerische Waldbahn, zde může zaujmout upořádání sedaček 2+3. Vozy společnosti Ostdeutsche Eisenbahn zajišťují dopravu na některých tratích v okolí Berlína, tyto vozy mají asi nejobvyklejší provedení interiéru. Do třetice Regioshuttly pod značkou Ortenau-S-Bahn - ty se vyznačují tím, že na přání odběratele nebylo instalováno wc. Tyto vozy zajišťují dopravu mj. na trati Freiburg - Strasbourg (aspoň tam jsem je fotil), což činí asi 20 minutovou jízdní dobu, kde se dá bez wc ještě obejít.
Motoráky z rodiny RegioShuttle mají objednány také ČD, takže si již teď můžete udělat představu o variabiltě interiéru.

Salónní vůz SRmz "Salon Ambassador" patří rakouské společnosti Majestic Imperator Train de Luxe. Jedná se vlastně o jídelní vůz s 36 místy k sezení a menší kuchyňkou. Zajímavostí může být červený závěs (na deváté fotce), což má být originální závěs z královské lóže ve Vídeňské opeře. Z technického hlediska se jedná původně o klasický rychlíkový vůz 1. třídy řady uic-x rakouských drah, rok výroby 1957-58. Do současné podoby byl pro společnost MITL zrenovován v ŽOS České Velenice.

K dalším vozům už jen stručně - Bmnopuz 154A je určitě známý s EC vlaků Warszawa - Wien. Přibyly tři různé jednotky španělského dopravce FEVE, který zajišťuje dopravu na tamních úzkorozchodných tratích. Přibyly také fotky druhého zrenovovaného vozu Aa ČSD, tentokrát ze sbírky NTM. Ještě bych snad upozornil na fotky exteriérů Bee a Beer ZSSK s celovozovými reklamami.

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **     **   *******    ******   **    **  ******** 
 **     **  **     **  **    **  **   **   **       
 **     **  **     **  **        **  **    **       
 *********   ********  **        *****     ******   
 **     **         **  **        **  **    **       
 **     **  **     **  **    **  **   **   **       
 **     **   *******    ******   **    **  **       

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.