Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze >> Cestování, fotografování, zábava >> Téma
Strana: 2 z 4 Předchozí 1 2 3 4 Následující
Téma:
Splňují české vlaky Inter a Euro city standardy vlaků IC a EC ? :D   (82 Příspěvků)
Halooooo - 22. 02. 2010 19:08
Antonín Dvorak Žádná miliarda na Bimzy není! probha chlape, kam na tohle chodíte? ČD by si to brali na leasing (úvěr,půjčku), ale žádné peníze na to vyčleněné nejsou!
Jel jste někdy vlakem v zhraničí? Jestli ne, beru váš názor. Pokud ano, zdá te se mi uhozený, poněvadž vůz Bpee letos slaví 13 narozeniny, a vzhledem k tomu, že to jsou jedny z nejvíce exponovaných vozů, tak jejich zašlost je již značná!
Antonín Novák - 22. 02. 2010 18:35
Halooooo:
Co je škaredého na vozech Bpee? Mají moderní interiér a příjemnou atmosféru.


Ale dobrá otázka je, co půjde s miliardou původně určenou pro Bimz???

Souhlasím s porovnáním s Pernerem, ale na něm většinou nejsou řazeny vozy B. Myslím, že jenom v pátek jeden vagón, ne.

Mohli by místo nich ale raději řadit Beer z vybraných rychlíků a ty nahradit B.
Fast Train - 22. 02. 2010 18:35
Na nádraží může vykukovat ze dveří, ne?
Tomáš Palíšek - 22. 02. 2010 17:48
Fast Train: On myslel na nadráží spíše, ne?
Fast Train - 22. 02. 2010 17:38
kraken To tě tedy obdivuji, že se chceš koukat z okna vlaku, který jede 140-160 km/h.::o
kraken - 22. 02. 2010 15:38

pd
Já mám takový pocit, že někteří tady zaměňujete "kvalitu" vozu jako takového s jeho okamžitým stavem (tj. čistota, tech. stav). Tak se buď dohodněte, co vlastně řešíte, nebo se asi nikdy nedomluvíte...

Pan admin má pravdu. Ujasněte si, o čem mluvíte.
Tomáš Palíšek - 21. 02. 2010 20:40
Bartisko: Přesně tak, leda kdyby nějaká EC Praha - Žilina jela přes Přerov, ale to už reálný není. Mně by se to líbilo, ale drahám asi moc ne...spinning smiley sticking its tongue out
Bartisko - 21. 02. 2010 19:52
K těm řidičákům: jejich primární určení je zkrátit čas v úvraťových stanicích a v konečných. EC apod. mají těch úvratí nepoměrně méně (ne-li žádné) než osobáky, které pendlují celý den, takže je to na IC/EC del mě plýtvání. Hlavní úlohou řídicích vozů je teda zkrátit pobyty ve stanicích. A navíc známe ČD, kdyby tam nemusely instalovat moderní vnitřek, tak by to mělo nejlépe původní interiér. Na dálkovou dopravu to chce něco jiného...napadá mě: ty peníze co se vyčlenily na ojeté Bimzy z dojčlandu (to bylo myslim kolem 1 mld. ne?)by se mohly pichnout do modernizace Bmee a hned bysme tu měli 41 kvalitních vozů (ovšem co je kvalitní v podání ČD že..)
pd - 21. 02. 2010 19:48
Já mám takový pocit, že někteří tady zaměňujete "kvalitu" vozu jako takového s jeho okamžitým stavem (tj. čistota, tech. stav). Tak se buď dohodněte, co vlastně řešíte, nebo se asi nikdy nedomluvíte...
Tomáš Palíšek - 21. 02. 2010 18:29
Antonín Novák: Podle mě ty vozy budou připomínat 954. Zpočátku jsem tomu nevěřil, ale teď už bohužel jo.:(

Halooooo: S těma zahraničníma dvoupatrovýma jednotkama souhlas.

954 - ta druhá třída by mohla mít lepší sedadla a Regionova zatím na mě taky nenechala žádný dojem.spinning smiley sticking its tongue out
Halooooo - 21. 02. 2010 17:22
Mno, ten kdo byl někdy za našima hranicema (na západě,SRN,Rak.) tak pochopí, že City Elefant, opravdu není výkřikem poslední mody,a že za hranicemi nabízejí regionální vlaky lepší zázemí pro cestující, ale pořád lepší než žabáci.

954 mají pěknou 1.třídu, (hlavně ta prosklená přepážka je pěkná, sedadla (tu)) a i 2 je pěkná, a absence klimatizace mi vůbec nevadí.

814 to jsou zvláštní vozítka, ale kupodivu se v nich jede docela dobře, mám si kam opřít ruce, a hlavu, dozvím se kde právě sem, a WC tam vypadá lépe, než v nějakém Pendolinu.

961 zase regionálka, takže sečteno podtrženo, na dálkovou dopravu, se zase nedostane (takové Bpee, z těch se mi zvedá kufr nejvíc, to radši přežiju v tom Bmz)!

Takže pojedete např. z Bohumína do Prahy s EC 149 Jan Perner, při vlezení do vlaku na vás vybafne prohnilá koženka, ve které máte strávit, přes 4 hodiny! V praze máte přestoupit na vlak směr Berou, v ekterém máte jet ani ne 45 minut, a pojedete komfortním klimatizovaným vlakem, a normální cestující si řekne, škoda, že to nebylo naopak! (
Antonín Novák - 21. 02. 2010 16:58
No, tak to je opravdu super, že na regionálních vlacích budou daleko lepší vozy než na IC\EC.

Vždyť v regionálních vlacích máte kolikrát lepší komfort. Regionova, Bdtn, klimatizované Elefanty, nové motorové vozy, které se připravují pro 2 kraje apod. A v dálkové dopravě nic. Doufal jsem, že řídící vozy, do kterých slibovali klimu, 140 km/h, a zásuvky 230V budou řazeny třeba na EC, které projíždí úvratěmi. Ale ono ne, oni všechno nejlepší nacpou do regio.

Doufám, že budou alespoň na R, to by bylo alespoň k něčemu. Stejně by byly tyto vozy okamžitě plné, protože budou daleko luxusnější než ostatní vozy řazené v soupravě.
Tomáš Palíšek - 21. 02. 2010 15:41
Halooooo: DB Regio Bimz vypadá vskutku výborně ve vnitřku, ale DB Bimz nikoliv.
Halooooo - 21. 02. 2010 13:31
Bimzem jsem jel všeho všudy asi 5 jízd, a na tento vůz, si nemůžu v žádném případě stěžovat, chdové vlastnosti podvzů jsou výborné, je tam zvláštní vlnitý strop, WC vypadla také pěkně, určitě lepší, než v Bee, atd.a když by se upravily do této podoby, která by nebyla náročná, ani nákladná docílili bychom moderního a pěkného vozu, viz.zde
Tomáš Palíšek - 21. 02. 2010 13:04
Bohužel, ani z těch řídících vozů se nedočkáme ničeho nového na EC/IC. Jak samy dráhy píší, budou jen na R, Os a Sp, takže další regionální vůz.:X
Antonín Novák - 21. 02. 2010 12:43
Někdy je řazení na vlacích EC\IC opravdu ostudné. Když se jenom podívám na Slovensko, kde všechny EC, IC, Ex mají klimu apod a taky některé R a Zr ji mají.
Ostuda je řazení B na EC\IC, to jsou opravdu strašné vozy. Nelíbí se mi ani Bee 272.
Daleko raději bych na EC viděl vozy Beer, které jezdí na vybraných rychlících. Jsou daleko lépe upravené.

Jinak se ji líbí, jak jsou opravené vozy Bee, Bpee a samozřejmě taky Beer, ale už by to chtělo něco nového. Třeba se dočkáme s dodávkou řídících vozu, které mají vzniknout z Bdt.
Tomáš Palíšek - 21. 02. 2010 11:11
Halooooo: S těma sedačkama se shodnem, taky jsem jel na špinavých sedačkách ( i když se mi povedlo chytnout Bmz 245 s čistými sedačkami - náhodou:D:D ). Ale kdyby byla Bmz 245 pro expresy Praha . Zlínský kraj, vůbec bych se nezlobil.:D Nedávat je na EC, to se mi hodně líbí. (tu) Na druhou stranu, to bychom museli snad donutit Srby a Maďary, aby byly jen jejich vozy na Avale. Nebo, čím bys ta Bmz nahradil? Určitě tvůj názor bude jeden z nejzajímavějších.spinning smiley sticking its tongue out

PS: Podle fotek se mi interiér Bimz-u taky nějak nelíbí. Ale musel bych se tím projet.spinning smiley sticking its tongue out
kraken - 21. 02. 2010 11:08

Stef
Podla noveho GVD co je Cesku, Tak standard IC nesplnuju tieto vlaky: IC 581/580 „Hutník“, IC 543/542 „Leoš Janáček“, IC 533/532 „Rastislav“, IC 100/101 „Anton Bruckner“ a na IC 540/541 „Landek“ kebyze niesu Slovenske vozne ako Bpeer a Bmeer tak by tam boli zase len B-ecka. Staci si pozret radenie Slovenskych IC vlakov tak je to teda dost rozdiel kde su len rekonstruovane pripadne nove vozne (Ampeer, Bmpeer). A este nechapem naco CD renovuju vzne 1. a 2. triedy ako napr. Bpee247 a Apee 141/142 ked tam neni ani klimatizacia co v 21. storoci je nutnost. Voci ostanym IC nic nemam aj keby v Pendolinach by mal byt restauracne vozne. A s EC som tiez spokojny akurat ze na EC 74/75 „Franz Schubert“, by mal byt restauracny vozen mamiesto minibaru. A co sa tyka tychto EC EC 148/149 „Jan Perner“, EC 126/127 „Fatra“, EC 142/145 „Odra“, tak to nepochopim ked je to EC tak asi nebude bohvieake EC ked su tam len stare B-ecka a Bmee. A na EC 128/129 „Hradčany“ kybze zase niesu Slovenske vozne tak by tam tiez boli Bmee.

No Béčka na IC/EC bych nasazoval jen podle potřeby podle rezervací.

Neklimatizované vozy na IC/EC mi taky nevadí, osobně mám rád, když si můžu otevřít okno a vyhlédnout z okna spinning smiley sticking its tongue out

Bmee jsou dost dobré vozy, myslím si ale, že by to už nějakou modernizaci potřebovalo.

Na přítomnosti jídelňáku mi moc nezáleží, ale pokud je to možné, tak bych jídelňák nasazoval na vzdálenosti delší než 100 km.
kraken - 21. 02. 2010 10:54

Halooooo
Bmz 245, a pěkné? Ty bych na EC/IC ani nenasazoval, to už se mi v interiéru více líbí Bimz DB, ale nemá klimu, takže na EC vyloučeno, ale ty Bmz245, děs a hrůza, sedačky špinavé, WC už se blíží k Béčkům, interiér smrdí většinou zatuchlinou (zřejmě z klimatizace), opotřebovanost už je rozhodně velká...

Taková malá renovace Bmz se dá udělat klidně i v depu a je docela levná... Fakt nevím, proč něco takového Černá Díra neudělá...

No to je neuvěřitelné.

Bimzáky ne, mají moc ošklivý interiér.
Halooooo - 21. 02. 2010 09:08
Bmz 245, a pěkné? Ty bych na EC/IC ani nenasazoval, to už se mi v interiéru více líbí Bimz DB, ale nemá klimu, takže na EC vyloučeno, ale ty Bmz245, děs a hrůza, sedačky špinavé, WC už se blíží k Béčkům, interiér smrdí většinou zatuchlinou (zřejmě z klimatizace), opotřebovanost už je rozhodně velká...
Víťa - 21. 02. 2010 00:20
Na chybějící zásuvky nadávám už teď, na to nepotřebuju čekat pár let. Naopak, za pár let budou mít notebooky takovou výdrž, že ho budu nabíjet přes noc a celý den ta baterka utáhne a navíc za pár let už můj čtyř a půl letý veterán doslouží a já si budu muset takový notebook pořídit grinning smiley
Tomáš Palíšek - 20. 02. 2010 22:36
Bartisko: Za pár let tu všichni budem nadávat, že vozy nemají zásuvky, stejně jako dnes na chybějící klimatizaci.
Bartisko - 20. 02. 2010 19:54
Stef: no, právě ty Bpee a Apee sa renovovaly, aby tam ta klima byla. Mohli tam teda dát aj zásuvky, ale což...
Stef - 20. 02. 2010 19:18
Podla noveho GVD co je Cesku, Tak standard IC nesplnuju tieto vlaky: IC 581/580 „Hutník“, IC 543/542 „Leoš Janáček“, IC 533/532 „Rastislav“, IC 100/101 „Anton Bruckner“ a na IC 540/541 „Landek“ kebyze niesu Slovenske vozne ako Bpeer a Bmeer tak by tam boli zase len B-ecka. Staci si pozret radenie Slovenskych IC vlakov tak je to teda dost rozdiel kde su len rekonstruovane pripadne nove vozne (Ampeer, Bmpeer). A este nechapem naco CD renovuju vzne 1. a 2. triedy ako napr. Bpee247 a Apee 141/142 ked tam neni ani klimatizacia co v 21. storoci je nutnost. Voci ostanym IC nic nemam aj keby v Pendolinach by mal byt restauracne vozne. A s EC som tiez spokojny akurat ze na EC 74/75 „Franz Schubert“, by mal byt restauracny vozen mamiesto minibaru. A co sa tyka tychto EC EC 148/149 „Jan Perner“, EC 126/127 „Fatra“, EC 142/145 „Odra“, tak to nepochopim ked je to EC tak asi nebude bohvieake EC ked su tam len stare B-ecka a Bmee. A na EC 128/129 „Hradčany“ kybze zase niesu Slovenske vozne tak by tam tiez boli Bmee.
Tomáš Palíšek - 20. 02. 2010 12:08
Halooooo: Já se taky potkal s polskou dvojkou a rozhodně na mě udělal větší dojem Bmz245, protože ty sedačky, to je prostě luxus ( vyjímka je hlava ). Mimochodem, polská EC projíždí ( nezastavují ale ) 10 km od mojeho bydliště. Jednoduše, mně se více líbí český Bmz jak barevně, tak v interiéru.
Strana: 2 z 4 Předchozí 1 2 3 4 Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 ********   **    **  **     **   ******   ******** 
 **     **  ***   **  **     **  **    **  **       
 **     **  ****  **  **     **  **        **       
 ********   ** ** **  **     **  **        ******   
 **     **  **  ****  **     **  **        **       
 **     **  **   ***  **     **  **    **  **       
 ********   **    **   *******    ******   ******** 

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.