Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze >> Řazení vlaků >> Téma
Strana: 5 z 5 Předchozí 1 2 3 4 5
Téma:
GVD 2014/2015   (108 Příspěvků)
Matěj Vondřička - 15. 06. 2014 12:55
A to je dost zvlášní. Metropol na 231. Nevíte někdo proč? Je to ale pouze ve směru z Budapešti, v opačném směru zůstává na 011/010.
Honza Biskup - 15. 06. 2014 12:12
Metropol není zřejmě zapsaný na trati 270, neboť po ní nejede. V návrhu GVD na trati 231 v úseku Kolín - Praha ho vidím.
DJ Sobieski - 14. 06. 2014 19:17
Abych řekl pravdu, tak jsem si prošel prozatím severomoravský kraj a u tratě 270 mě šokovali rozložením ramene Přerov - Bohumín poro osobní vlaky. Stejný scénář jako u vlaků šumperk - Olomouc - Přerov - Nezamyslice, které přetrasovai přes Prostějov. A nově některé vlaky končí ve Studénce, nebo pokračují do Mošnova od jara... Do suhdola pro jistotu ze studénky pojede jen malý bezvýznamný zlomeček současné nabídky spojů a celkově Studénka - Hranice je pěkně zredukováno.

Pokud budou jízdní řády i v ostatních krají ve stejné tendenci, tak se máme na co těšit...
pd - 14. 06. 2014 14:40
Mě teda Vindobona moc nemrzí, pořád půjde použít nějaká jiná alternativa. Co mě vadí mnohem víc je to, že se ruší večerní a noční vlaky, a to u všech dopravců. Teď od 15.6. ruší Regiojet večerní pár 1018/1019, přičemž přibližně do času 1019 se posouvá LE 1367 (tzn. pojede o hodinu dřív). V návrhu 2014/2015 je potom zrušený taky. Spolu se zkráceným Ostravanem to znamená, že večer z Prahy do Ostravy pojede poslední vlak už v 19.48 (RJ 1017), pak až ta humusná Šírava (nově Bohemia). V neděli je tam teda ještě zůstává Pendolino ve 20.39. Na začátku tohoto GVD se přitom dalo z Prahy do Ostravy jet v pátek večer (což je poměrně exponovaný čas) ještě ve 20.11 (Ostravan), 20.44 (Regiojet) a 21.36 (Leo). Od nového JŘ nic z toho. Hlavně že přes den to jezdí pár minut po sobě...

V čase Varsovie pojede Ex Slezan (Břeclav - Bohumín). Jinak pro příznivce dlouhých relací bude jedna novinka: Gdynia - Wien (Sobieski).

Návrhy 2014/2015:
Moravskoslezský kraj: [verejna-sprava.kr-moravskoslezsky.cz]
Olomoucký kraj: [www.kidsok.cz]
Ropid: [www.ropid.cz]
Karlovarský kraj: [www.kr-karlovarsky.cz]
DJ Sobieski - 14. 06. 2014 11:30
Mně teda upřímně dost mrzí ta Vindobona, která kdysi představovala elitu po boku Manažera a Mladého světa, Ostravana a dalších spojů, které jsou dneska snadno nahraditelné a nikdo si toho nevšimne. Ale jsem rád za ponechání relace Hamburg/Berlin - Praha - Budapest, i když nahrazení Vindobony novou Portou Bohemicou do Budapesti ponese zrušení Varsovie. Tu sice nahradí Praha, ale jak ta bude vypadat, kdy pojede a zda mezi Břeclaví a Bohumínem pojede jako náhrada za Varsovii něco jiného, Kdo ví.

Každopádně doufám, že se z Railjetu nestanou povinně místenkové vlaky se stejnou koncepcí, jako je tomu u pendolín, byť se zachová EC a odlišnými názvy, čímž mi udělali velkou radost. Jen jsem předpokládal, že na Railjetys budou navazovat EC z/do německa, místo toho pojedou EC Německo - ČR - Maďarsko.
Matěj Vondřička - 13. 06. 2014 12:09
Pravda, už sem z toho zblblej... grinning smiley
pd - 13. 06. 2014 11:47
Co by dělal Metropol na trati 270? Ne, Metropol se neruší, český návrh jsem sice ještě neviděl, ale ve slovenském návrhu pořád je.
Strana: 5 z 5 Předchozí 1 2 3 4 5

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **        **        **     **  **     **  ******** 
 **        **        **     **   **   **      **    
 **        **        **     **    ** **       **    
 **        **        *********     ***        **    
 **        **        **     **    ** **       **    
 **        **        **     **   **   **      **    
 ********  ********  **     **  **     **     **    

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.