Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze >> Řazení vlaků
Strana: 1 z 5 1 2 3 4 5 Následující
Téma:
GVD 2014/2015   (108 Příspěvků)
pd - 19. 02. 2015 17:26
Postup:
1. najdeme si v řazení vlak, jehož skutečné řazení chceme vložit
2. po pravé straně jsou odkazy "Vložit skutečné řazení tohoto vlaku" (existuje-li více variant, lze si vybrat tu variantu, která je nejpodobnější tomu, co chci vložit - použije se to jako šablona, jinak je to úplně jedno)
3. vyplní se formulář, hlavně datum a upraví se řazení podle skutečnosti
4. formulář se uloží a po pár dnech bude řazení zveřejněno (bude-li uznáno za věrohodné)
mauts363 - 15. 02. 2015 19:14
Ako mám prosím dať na vagon web radenie skutočné prosim? :D



Upraveno 1krát. Naposledy upravil mauts363 (15. 02. 2015 19:15).
DJ Sobieski - 09. 01. 2015 17:20
Když někdo položí otázku, Co je pd? tak si pod tím každý může domyslet něco jinýho.

Nestudoval jsem vysokou věštírenskou, abych hned vyčetl, co tyto iniciály v tomhle případě znamenají...

Omlouvám se hlavnímu adminu za menší nedorozumění.
IQ Tykve - 01. 01. 2015 22:15
...zkus napsat pracovní den na...
Dane, dává Vám to smysl?

Pd je zkratka hlavního administrátora webu, Pavla Dvořáka.
DJ Sobieski - 01. 01. 2015 21:29
Pd myslím znamená pracovní den.
Dodousek - 01. 01. 2015 18:02
Odpověď máš v SZ, kterou jsi mi paralelně poslal - nevšiml jsem si, že jsi to hodil i sem :)
majo656841 - 01. 01. 2015 17:10
Čo je pd?
Dodousek - 31. 12. 2014 20:41
Plánované řazení se bez registrace vložit nedá. Avšak pokud by jsi měl zájem se na něm podílet, zkus napsat pd na vagonweb(zavináč)vagonweb(tečka)cz :)
majo656841 - 30. 12. 2014 15:38
Ako vložím planované radenie na vagonweb.cz? Dá sa aj bez registrácie? Popíšte ako sa dá vložiť plánované radenie. Za akúkolvek pomoc ďakujem.
Jaja - 16. 12. 2014 07:57
A co ten první přímý vlak z OL do OV? Do Prahy jede snad 5 vlaků a přímej do Ovy žádnej...
Dodousek - 13. 12. 2014 23:16
Ty vložené osobáky mají asi ůkol vytvořit mezi ZnMoravě a Špk půlhodinový takt. No a jak se jim ta pseudo půlhodina povedla, se člověk může přesvědčit v řazení. Teda spíše nepovedla.

Spíše mě ale mrzí, že místo půlhodiny z Ol do Přerova a z Špk do ZnM nejezdí nějaké spěšné vlaky po trati 290, které by u úseku Olomouc-Uničov jely jako zrychlený spoj a dále za Uničov zastávkově. To by společně s taktovým jízdním řádem (a ne jako dnes ve špičce náhodné výstřely v intervalech mezi 30-55 minutami) tuto trať ještě více zefektivnilo (elektrifikace by ale této trati slušela daleko více, než do Koutů). Ale to jsem se až příliš zasnil.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Dodousek (13. 12. 2014 23:18).
DJ Sobieski - 13. 12. 2014 22:00
Protože u některých Os 32xx jsem narazil na změnu v podobě klasické stavby s 163, což mě šoklo, i když to asi jen 20%, když hrubě přeženu. Doposud 100% jednotky 460. Ale doufám, že se klasiky na Olomouckou trať vrátí.

U Špk - Olomouc - Nezamyslice, kromě Panterů na trati operují právě Perschingy.

Co absolutně nechápu, jsou vložené osobáky Šumperk - Zábřeh, které doplňují právě páteřní vlaky řešené klasickou stavbou tj 750.7+3*B(d)t...
Dodousek - 13. 12. 2014 21:04
Mno, spíše vím o lidech, které tento krok příliš nepotěšil. Pro tyto jednotky hovoří zejména to, že budou zabírat méně místa během přestavby nádraží v Olomouci (přijede a cca za 6 minut odjede zpátky) - otázkou je však, jestli opravdu se budou ty ostré obraty stíhat - spíše bych řekl, že ne. Nahradí však soupravy s Bdt280 a 262, přičemž začalo zde jezdit pár kousků s hadrou na kožence - toť od zítřka prakticky minulostí. Údajně to má být dočasný stav, ale ani bych se nedivil, kdyby se z toho udělal stav konečný (ušetříme soupravu).

Ale co bych vnímal jako problém, tak je nedostatek moderních/modernizovaných vlaků na hlavních tratích. 3 panteři jsou zatraceně málo a je těžké s tímto počtem něco rozumného vykouzlit. Chtělo by to sem "převelet" alespoň 2 pantery z Děčína (což ale nejde, bo ROPovody tohle neumožňují) a také se nebát vytvořit nějaká nová vozební ramena - osobně bych navrhoval prodloužení linky Os vlaků z Břeclavi do Olomouce, /práce pro 5 syslografů ve špičce při 1h taktu/, linku Kouty - Špk - Ol - Nezamyslice /práce pro 3 Pantery a 3 pantogrtafy při 1h taktu/ a linku Nezamyslice - Přerov - Hranice - Vsetín (- Horní Lideč) /práce pro 6 pantografů při 1h taktu/. Ale co nás čeká po elektrifikaci tratě do Koutů, se teprve úkáže.
DJ Sobieski - 13. 12. 2014 20:39
GVD mě velice potěšil co se týče nasazení jednotek 460 mezi Přerovem a Olomoucí na Os 38xx. I tak by mě zajímalo, co vedlo k rozhodnutí místo 163+klasické stavby nasadit 460, a zda je to jen přechodné období, nebo trvalý stav např příští GVD.

U EC 242/243 Košičan mě zajímají rovněž plány do budoucna.
Matej - 12. 12. 2014 18:45
Aha, ďakujem smiling smiley
mispox - 09. 12. 2014 19:47
Ja chcem slovenske
mispox - 09. 12. 2014 19:40
Bude od 14 decembra
pippibali - 07. 12. 2014 06:46
Dobrý den! Keby bude nový GVD v Slovensku?
pippibali - 07. 12. 2014 06:46
Dobrý den! Keby bude nový GVD v Slovensku
Matej - 01. 12. 2014 19:27
Dobrý deň ! Kedy bude nový GVD a plný ? :)
Matěj - 30. 11. 2014 21:30
Řazení alespoň části vlaků lze prozkoumat prostřednictvím odkazu, který "unikl" při diskuzi řadičů :D : [www.vagonweb.cz] . Stačí si překliknout na tratě, po kterých vlak jede a dál překlikávat. Je tam i Slovakia a Bohemia.
pd - 30. 11. 2014 20:44
Příští týden ;)
DJ Sobieski - 30. 11. 2014 18:55
Možná to ode mě bude tak trochu zbytečná otázka, ale chtěl bych se zeptat, kdy se můžeme těšit na řazení v GVD 2015? Už se nemůžu dočkat, až si na vlastní oči prohlédnu novinky v řazení a obězích souprav.
www.Vlaky2.cz - 19. 11. 2014 17:57
Bohemia jede z Prahy v 23:08, v Ostravě je v 2:52. To znamená že 2. třídou se do Ostravy dostaneš podle webu ČD
za 200 kč. A nebo by jsi si asi musel koupit 2x celodení za 1100 kč,nebo je taky řešení si připlatit ten hodinový úsek Praha - Pardubice hl.n. ...bohužel :( Ale myslím si že to ještě nějak upraví!


Zdroj:[www.cd.cz]



Upraveno 1krát. Naposledy upravil www.Vlaky2.cz (19. 11. 2014 18:00).
Dodousek - 17. 11. 2014 17:38
Tento dotaz by spíše chtělo poslat přímo dopravci, který vytváří tarif (tj. Českým Drahám). Ale obávám se, že bude nutné si pro každou cestu dokoupit úsek do Pardubic.
Matěj Vondřička - 13. 06. 2014 09:48
Je sice možná trochu brzo na diskuzi o novém JŘ, ale už je na internetu něco k vidění a mě především nepředstavitelně zarazila jedna věc. Když jsem si prohlížel trať č. 270, nenašel jsem tam EN 476/477 Metropol. To jako myslí ČD a spol. vážně? To jako nestačí, že končí Vindobona, Excelsior, Varsovia, Avala, oni chtěj ještě zrušit JEDINÝ NOČNÍ SPOJ DO MAĎARSKA?!!! Je výchozí navíc i pro cesty na Balkán! Zajišťuje navíc nespočet dalších spojení, jako s Krakovem nebo Varšavou... Je tu někdo, kdo by jeho zrušení mohl potvrdit nebo vyvrátit? Bez Metropolu si pořádně nedokážu představit (nejen) českou železnici. hot smiley
Strana: 1 z 5 1 2 3 4 5 Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
  *******   **    **  **     **  ********   **    ** 
 **     **   **  **   **     **  **     **  **   **  
 **     **    ****    **     **  **     **  **  **   
  ********     **     **     **  ********   *****    
        **     **      **   **   **         **  **   
 **     **     **       ** **    **         **   **  
  *******      **        ***     **         **    ** 

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.