Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze >> Řazení vlaků
Téma:
První změna GVD 10.6.   (13 Příspěvků)
DJ Sobieski - 14. 06. 2012 08:36
To je sice pravda. Ale když se snaží ČD navýšit své výkony, ale na druhou stranu se snaží přece mít dostatek vhodných vozidel ve svém vozovém parku. Protože by jinak nejezdily expresy Fatra, Detvan, Košičan, Jan Perner, Hukvaldy, Zlínský expres v režii ZSSK, ale jako ČD, což bylo ještě v minulém GVD.

A ČD navíc prošvihly dobrou nabídku odkupu 100 (sice ojetých) ale dobrých vozů Bim(d)z DB, A Railjety by se tady takyuplatnily.
pd - 13. 06. 2012 20:18
Obávám se, že jestli na tomto spoji bude Bpmz DB nebo Bmz ČD, tak to vůbec neovlivní obsazenost vlaku. Hlavně ale ČD nemají zájem stávající stav měnit, protože by tím snížili svoje výkony na DB.
DJ Sobieski - 09. 06. 2012 14:45
Protože jejich vozy byly velice dobré a cestující byli velmi spokojeni. Každý dopravce chce svým vozovým parkem konkurovat a převézt co nejvíc lidé.
vantju - 09. 06. 2012 10:02
Proč by to DB dělali?


DJ Sobieski - 09. 06. 2012 08:53
To je sice z jistého úhlu pohledu dobrá varianta. Ale není taky vyloučené, že se nasadí vozy DB, které v praze přenocují a ráno se vrátí do Berlína na další výkon. No, každopádně jsem dost zvědav.
vantju - 07. 06. 2012 11:00
Tak logicky pokud Negrelli vyjede ráno z Prahy a vrací se večer do Prahy tak na něm budou vozy ČD winking smiley


DJ Sobieski - 06. 06. 2012 17:24
Zřejmě proto, že Jet začne až od GVD 2013/2014, čímž se přelomí Rameno Hamburg - Praha - Wien. A zřejmě DB Nemají zájem o prodloužení Negrelliho do Hamburgu. Docela jsem zvědav, zda Negrelli bude sestaven stále z vozů ČD, nebo DB.
Matěj - 06. 06. 2012 16:43
To, že ruší Negrelliho do Štětína, chápu, protože bych věřil, že o to moc velkej zájem nebyl. Ale nerozumim tomu, proč ho nedaj až do Hamburka, když bude Rj v budoucnu jezdit dvouhodinovej takt bez výjimky Praha - Hamburk.
DJ Sobieski - 06. 06. 2012 12:56
No. a pak z IC "Mladý svět" udělali Ex šohaj. 5xB+3xBp+Bds+A
vantju - 05. 06. 2012 21:47
Na D1 Expresech bude souprava z Beskyda, nevím ale kde ty vozy vezmou grinning smiley

Manažer vyjel v 1996/1997, tedy díky vozům Ahee/Aeel, Mladý svět v řazení Ahee + WRRm + Aeel + Aeel + zřejmě ještě jeden Aeel v určité dny jezdil v první půlce GVD 1998/1999, ve druhé půlce k němu byly doplněny dvojky a stal se z něj IC smiling smiley


DJ Sobieski - 04. 06. 2012 22:53
Původní průkopník SC 502/503 Manažer relace Bohumín - Ostrava HLN - Ostrava Svinov - Praha HLN a zpět začal někdy v 95 roce, nevím zcela přesně. Pak asi cilka rok dva na to zavedli SC "mladý svět" v relaci Zlín Střed - Otrokovice - Olomouc HLN - Praha Hln a zpět. po dvou letech provozu byl zrušen a nahrazen Ex "šohaj"
Martin Kolář - 04. 06. 2012 14:38
Můžu se zeptat v jakém roce jezdíval SC "mladý svět"?????
DJ Sobieski - 02. 06. 2012 18:39
Jak jsem se díval, tak změny budou velké.

Alois Negrelli bude kvůli nezájmu cestujících zajíždět pouze do Berlina. Mezi berlin - Szczeczin bude zrušen.

Co mě ale víc zajímá, tak jsou dva páry Ex "D1 Expres", které budou ráno odjíždět z Brna v 6:15 resp 7:15 a do Prahy dorazí v 8:57 a druhý v 9:57. Odpoledne se budou Vracet v 17:03 a 18:03 a do brna přijedou v 19:45 a 20:45. Po celé trase nezastavují v žádné stanici. Dost by mně zajímal tento projekt, kdo za ním stojí, protože tyto dva páry vlaků nesou pověstnou charakteristiku spojů SC 502/503 "Manažer", který mezi Prahou a Ostravou Svinovem jel také bez zastavení. A SC "Mladý svět" mezi Prahou a Zlín Střed zastavoval jen v Olomouci a Otrokovicemi.

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **    **  **    **  **     **        **  **      ** 
  **  **    **  **   **     **        **  **  **  ** 
   ****      ****    **     **        **  **  **  ** 
    **        **     **     **        **  **  **  ** 
    **        **     **     **  **    **  **  **  ** 
    **        **     **     **  **    **  **  **  ** 
    **        **      *******    ******    ***  ***  

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.