Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze >> Řazení vlaků >> Téma
Strana: 5 z 6 Předchozí 1 2 3 4 5 6 Následující
Téma:
Řazení 2013   (150 Příspěvků)
DJ Sobieski - 15. 09. 2012 11:19
Rychlíkové lokomotivy řady 150 jsou nasazovány převážně na vnitrostátní spoje relace Praha - Luhačovice/Veselí nad Moravou resp Vsetín.

U řady 151 si nejsem jistý a řada 380 zatím asi bude nasazena na vnitrostátní vlaky EC/IC/Ex.

Ostatně, bude lepší tady střihnout odkaz na web, kde se dovíte nejen tohle ale i spostu jiného zajímavého,

[spz.logout.cz]

Nasazení lokomotiv 150/151 je konkrétně uvedeno v sekci Provoz výše uvedeného webu.

[spz.logout.cz]
VOJTĚCH - 15. 09. 2012 10:23
dobrý den prosím budou jezdit lokomotivy 150 a lokomotivy 151 budou jezdit do košic a z košic ?
na jaký vlaky budou jezdit lokomotivy 150 151 a 380 ?
DJ Sobieski - 14. 09. 2012 23:03
A odbočná větev mezi Přerovem a Českou Třebovou zahrnuje úseky Přerov - DLuhonice - Rokytnice u Přerova, Grygov - Olomouc HL.N. - Štěpánov a na druuhém konci Třebovice v čechách - Česká Třebová.
El Ron de Cuba - 14. 09. 2012 21:19
DJ Sobieski: Podle předběžných informací se příští rok rozhběhne rozsáhlá náročná optimalizace zbývajících úseků I. tranzitního koridoru, které ještě zbývají.

Menší upřesnění, o zbývající úseky určitě nepůjde. I po zahájení výše zmíněných staveb stále zbývají na I.TŽK: Nelahozeves zámek - Kralupy n/V., Praha-Bubeneč - Odb. Balabenka, Pardubice hl.n., Brandýs n/O. - Ústí n/O., Česká Třebová, uzel Brno, plus jste tam zahrnul i II.TŽK a tam to také není vše: Dluhonice-Prosenice, Ostrava Svinov - Ostrava-Hrušov.
DJ Sobieski - 14. 09. 2012 17:09
No jo. Chybička se vloudila. Ale setkal jsem se s češtinsky daleko ostřejšími výrazy, jako např cedule v zoo ukazjící směr k areálu goryl. Nápis byl "Qopicím". A Kšandy se podle někoho píši jako X s háčkem.
Matěj - 14. 09. 2012 15:13
Jo jo, pře Nymburg...
Jak kdo neumí, nebo umí češtinu je mi celkem jedno, ale tohle je fakt dost silný kafe...hot smiley
DJ Sobieski - 14. 09. 2012 09:15
Annonym: Podle návrhu GVD 2012/2013, který jsem dostal k dispozici - podotýkám, je to jen návrh... mohu potvrdit prodloužení dob u SC. Chci vás ale ubezpečit, že s přechodem Ferdinandky do pravostranného provozu to absolutně nesouvisí. To by musely být zpožděny všechny vlaky od SC až po Sv, Lv, Pn a osobní vlaky. Při výlukových činnostech vlaky jezdí po jiné koleji a stíhají časový plán, pokud nejsou nuceny čekat na křižování s protijedoucím vlakem nebo průjezd úsekem sníženou rychlostí(viz aktualně trať 260 Blansko - Brno.

Prodloužení jízdních dob se projeví nejen u vlaků SC, ale všech vlaků EC/IC/Ex/R/Os,trasované z/do Prahy.

Podle předběžných informací se příští rok rozhběhne rozsáhlá náročná optimalizace zbývajících úseků I. tranzitního koridoru, které ještě zbývají.

Vzhledem ke komplikovanému terénu a lesnatému prostředí budou Mezi Prahou Běchovicemi a Úvaly z provozu vyloučeny hned dvě ze tří kolejí, takže některé dálkové vlaky budou odkloněny přes Nymburg, což přinese další prodloužení. zatím nebylo zaneseno v GVD.

Dalším zpomalením dopravy a dopravy by měla být rekonstrukce Olomouckého hlavního nádraží, která byla odkládána.

A nesmíme zapomenout na stanici Ústí nad Orlicí. Obě tyto stavby by se měly zahájit již v říjnu tohoto roku.

Více na zelpage. [www.zelpage.cz]
Anonym - 13. 09. 2012 21:25
Nevíte, proč došlo k prodloužení jízdní doby SC cca o 6 minut? (počítám Svinov-PrHlN) A vůbec jsou ty časy celé takové rozjeté...? Tipuji správně, že je to kvůli zavedení pravostranného provozu na Ferdinandce? (otázkou tedy je, jak moc se danému návrhu dá předběžně věřit)
vantju - 13. 09. 2012 17:44
On ten jeden vůz asi je přetrasován z Vídně, ne?


JOHNZ - 13. 09. 2012 16:27
pd: A to by jeden čakal, že v pondelok tým pôjde najviac ľudí ... zaujímavé
pd - 11. 09. 2012 21:55
Ano, 3 vozy v neděli do Bratislavy a v pondělí do Prahy. A když už jsme v tématu 2013, tak tam by měla do Bratislavy jezdit celá souprava 177/378.
fachman - 11. 09. 2012 16:40
pd:to znamená že v jeden deň má EC 278/279 len 3 vozy?
Matěj - 07. 09. 2012 15:24
No jo, to byl stejně takovej slepenec...
pd - 07. 09. 2012 15:24
V mezistátní dopravě je asi jen jedna změna: od 9.7. byl zrušen vůz č. 365 (Praha - Bratislava) z vlaků 177/279//278/378.
fachman - 05. 09. 2012 23:47
pd:skracovlo sa aj nieco v medzistatnej doprave?alebo sa chysta?
pd - 04. 09. 2012 19:52
No ono se v poslední době zkrátilo kde co, případně v nejbližší době ještě zkráceno bude. Přitom se v tiskových zprávách dočteme, jak rostou tržby osobní dopravy i počet přepravených cestujících. A najednou tu máme krácení souprav, něco mi tady nehraje...
Matěj - 01. 09. 2012 19:11
U rychlíků Praha-Teplice-Cheb sem si všim, že jezdí teď někdy jenom 4 vozy. Nevíte, jak budou jezdit v GVD 2013? Doufam, že to moc zkracovat nebudou, už tak jezdí až dost plný.
DJ Sobieski - 27. 08. 2012 11:30
Ostravan nejspíše poveze přímé vozy, které pak v bohumíně přejdou na Silesii. Její zkrácení mě šoklo, ale bohužel nepatřím k lidem, kteří vytváří grafikon.
pd - 26. 08. 2012 19:56
Já jsem v návrhu JŘ taky viděl Ex 540/541 Ostravan ve stejné časové poloze jako dnešní Silesia, tak nevím, v čem je problém. A ty tři vagóny do Krakova snad pojedou na Šíravě.
Matěj - 26. 08. 2012 14:49
To zrušení, nebo chcete-li zkrácení, Silesie mě taky překvapilo, zase bude jezdit Ostravan, aspoň myslim...
Jan03 - 26. 08. 2012 14:26
Nevíte někdo, proč bude po jednom roce zrušeny Ex 402/403? Stále nemohu pochopit proč by tyto spoje nemohli zůstat ve stejné podobě jak nyní.
DJ Sobieski - 14. 06. 2012 09:26
Joíhomoravský a moravskoslezský kraj má v jízdním řádu dost velké nesrovnalosti, co se týče vedení vlaků EC relace Warzsawa - Břeclav - Wien/Budapest. Hlavně ve jménech mají dost velké zmatky. Na trati 270 jsou uvedena jiná jména, než na trati 330.
DJ Sobieski - 14. 06. 2012 08:31
četl li jsem dobře v GVD 2013/14, tak jediná změna nastává ve vedení EC vlaků relace Bohumín - Břeclav k přejmenování Morávie na Varšovia a prodloužení do Warzsawy, a Rastislav co by nový Comenius bude rovněž protažen až do Warzsawy.

Co mě ale totálně nemile překvapilo a dost rozbilo je vyjmutí EC 110/111 Praha z taktového systému Ex vlaků Žilina - Praha a nasazení místo SC pendolina. A ještě k tomu v dostr nesmyslných časech. Ze směru Praha kolem půl dvanácté - to bych ještě přežil, ale ze směru Warzsawa do Prahy bude z Olomouce odjíždět již v 14:24 a uvolní tak místo Ex Kysuca, která tak zajistí přímou linku ze Žiliny do Prahy každé dvě hodiny bez přestupu..

Další nemilou záležitostí je razantní posun SC spojů z/do Prahy, takže Expresy opět budou muset v České třebové(ze směru Praha) resp v Pardubicích(do prahy) Pendolino pouštět. Nevím, proč prohodili Pendolino s RegioJetem,co se časových poloh týče.
VasekStastny173 - 13. 06. 2012 21:18
Absolutně nechápu zřízení večerního spoje EC 107 Moravia, která bude končit v Břeclavi a taky přejmenování Polonie na Comeniuse. confused smiley Ale docela se těším jak budou ty soupravy vypadat. A také by mě zajímalo proč už nebude zajíždět/vyjíždět EC 177 a 378 do Vídně ale do/z Bratislavy. Asi se OBB zbláznili. sad smiley A divim se, zřízení pravostranného provozu na trati 330 Přerov-Břeclav.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil VasekStastny173 (13. 06. 2012 21:57).
pd - 13. 06. 2012 20:21
Jihomoravský kraj: [kordis.cz]
Strana: 5 z 6 Předchozí 1 2 3 4 5 6 Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
  *******   **     **  **         **    **  **    ** 
 **     **  **     **  **    **   ***   **   **  **  
        **  **     **  **    **   ****  **    ****   
  *******   **     **  **    **   ** ** **     **    
        **  **     **  *********  **  ****     **    
 **     **  **     **        **   **   ***     **    
  *******    *******         **   **    **     **    

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.