Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze >> Řazení vlaků >> Téma
Strana: 4 z 6 Předchozí 1 2 3 4 5 6 Následující
Téma:
Řazení 2013   (150 Příspěvků)
pd - 05. 11. 2012 12:48
rudlafara: copak se děje ve vlacích Pha-Ko? Povídejte...
Anonymní uživatel - 05. 11. 2012 09:24
Tak snad se tak nic nestalo ne?
vantju - 05. 11. 2012 09:21
Toto není žadatelna smiling smiley


Anonymní uživatel - 05. 11. 2012 09:06
Dobrý den, můžu také po prosit o řazeni 2013 na e-mail m.pouch@seznam.cz moc děkuji.
rudlafara - 05. 11. 2012 08:34
ještě jsem opoměl...snaha o nápravu žádná...ohánění se kapacitou "zaplacenou" od krajů. To že by přidáním vozů jistě přibylo i cestujích (kteří dnes železnici nevyužívají z důvodu přecpaných vlaků a nevhodných vagónů (bez klimatizace, jen s hnusnými kupátky, osm míst v kupé....atd, atd...) a s tím i nárůstu tržeb, to ČD evidentně nezajímá....!!! Naprosto rozdílné služby za stejné ceny (někde v 1.třídě roznos novin a pití, jinde nevytopenej špinavej dobytčák s rozhrkanými sedačkami - holt cetující do Plzně není "stejný člověk" jako študák do Brna či Ostravy..) to je celá "politika" ČD za páně Žaludy (je vidět že povýšený management "lůzka" nezajímá - na co také miliónové odměny plynou i tak...). Vozy 1.třídy plné lidí s IN 100 (dostávají automaticky-proč?) proč nejsou dvě verze s rozdílnou cenou? Toto je obraz ČD - Vašeho dopravce v očích nestraného člověka. Na co tedy řazení, bude li to ještě větší bída než letos? Dojíždím Pha-Ko a co se děje v ranních vlacích, či v odpoledních zpět, to promiňte nemá s kulturou cestování nic společného a v dohledné době mít nebude!!!
rudlafara - 05. 11. 2012 08:22
a prosím co tam může být za překvapení....čím dále kratší vlaky, přecpané lidmi. Rychlíky jedoucí přes celou republiku v odpoledních časech řazené 3x "B" - služebák - 1x "A" !!!! Výsledek si umíte představit - kultura cestování jako "řemen" tak na co řazení? ČD vozy nemají a nenakupují, výsledek - D1 Expressy - prázdné, rychlíky s kulturou cestování na úrovni "dobytčáku".
Dodousek - 04. 11. 2012 20:59
Tak a roztrhl se pytel s žádostmi o řazení :D
Trolejbusak265 - 04. 11. 2012 20:23
Já bych si též požádal o řazení. E-mail: petr.volek1@seznam.cz
Předem děkuji
vagonfoto - 04. 11. 2012 19:54
JESTLI BY BYLO MOŽNÉ, POŽÁDAL BYCH TAKY. DĚKUJI MNOHOKRÁT. MŮJ EMAIL : KOLAR409@SEZNAM.CZ
Antonín Novák - 04. 11. 2012 19:53
Pokud by to bylo možné, tak bych taky rád požádal : novaktonda@seznam.cz
Děkuji
Jarda - 04. 11. 2012 18:35
Já také,pokud by to bylo možné. Mail: jaroslav.holubec@seznam.cz
kraken - 03. 11. 2012 15:21
Poprosil bych o řazení vlaků též. Můj e-mail: 470kraken@seznam.cz
Lukáš - 02. 11. 2012 21:27
Mr.IC: Není to EC 275, ale 277 smiling smiley 275 je J.Hašek
Praha hl.n. (9.39) (EC277) – Budapest-Keleti pu. (1204MÁV) –
Gyékényes-Zagreb Gl.k. – Split (9.32)
odjezd Praha hl.n. v 2 a 5 od 14.VI. do 30.VIII.
Mr.IC - 02. 11. 2012 15:09
nevíte někdo co bude za lůžkový vůz na EC 275 Slovan? Je to značený v hlavičce vlaku. Stejně u Avaly, ale tam asi budou vozy do Baru. Díky :)
vantju - 27. 10. 2012 00:26
V čele bude slovenská 362, tzn. vlak pojede max. 140 km/h oproti ostatním, které budou moct jezdit 160 km/h (budou taženy ČD 380) smiling smiley


jano - 18. 10. 2012 10:26
A neví náhodou někdo, proč na trati 330 má Varsovia o několik minut delší jízdní doby než ostatní EC? Bude tam "brzdící" lokomitiva anebo vagóny či je to z nějakého jiného důvodu? Díky za případnou odpověď.
vantju - 15. 10. 2012 16:02
rosta zimek: Jmenuje se tohle téma Lokomotivy v příštím GVD? grinning smiley Ne, nejmenuje, ale Detvan by měl být v režii 151 i příští GVD.

Jan03: Bohužel ne, příští rok bude na Odře běžná souprava jako na ostatních Expresech.


Jan03 - 15. 10. 2012 13:58
Nevíte, jestli bude na Ex 142/143 vůz WRbmuz61 [MÁV]?
rosta zimek - 06. 10. 2012 12:40
a bude lokomotiva 151 tahat Ex detvan????
Roman - 06. 10. 2012 10:17
Dobrý den prosím vás nemohl by mi někdo Řazení 2013? Děkuji
pd - 03. 10. 2012 19:11
Do Krakova ne, ale měly by přibýt dva nové páry denních EC do Varšavy přes Katovice, takže s přestupem nějaká nová spojení do Krakova snad taky vzniknou. Nově by měly být vozy k sezení i ve Vltavě v úseku Bohumín - Varšava, ale to není zrovna denní spojení.
maxitom1 - 03. 10. 2012 18:09
Co se týče jízdního řádu 2013, nevíte náhodou, jestli bude zaveden nějaký přímý denní spoj z Prahy do Krakova, případně bude-li souprava sestavena z vozů ČD, nebo PKP Intercity? Děkuji za odpověď.
DJ Sobieski - 30. 09. 2012 12:43
Pokud tvůrci GVD nenastaví jinak oběhy hnacích vozidel, tak by výraznější změny být neměly. Předpokládám, že expresy 520-523 a EC 110/111, 102-105 apod budou tahat 380tky. A expresy 140 až 153 zůstanou zatím banánům, ostatně, koukněte na spz.logout.cz, kde se v sekci Provoz věnují právě 150 resp 151tkám.
rostislav zimek - 30. 09. 2012 12:24
budou lokomotivy řady 151 tahat expresy?
El Ron de Cuba - 15. 09. 2012 21:24
Spojovací větev je II.TŽK, přip. III.TŽK a Vámi zmíněné stavby jsou již v mém výčtu zmíněné, případně jste si je zmínil již ve svém prvotním příspěvku.
Strana: 4 z 6 Předchozí 1 2 3 4 5 6 Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **     **  **    **  ********   **     **  **     ** 
 **     **   **  **   **     **   **   **    **   **  
 **     **    ****    **     **    ** **      ** **   
 **     **     **     ********      ***        ***    
 **     **     **     **           ** **      ** **   
 **     **     **     **          **   **    **   **  
  *******      **     **         **     **  **     ** 

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.