Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze >> Řazení vlaků >> Téma
Strana: 14 z 15 Předchozí První 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Následující
Téma:
Řazení na VAGONWEBU   (360 Příspěvků)
pd - 04. 02. 2010 20:51
Jo, DB AG vzniklo 1.1.1994, ale řazení 93/94 platilo od května nebo června 1993, to ještě existovaly DR. A ČD v té době existovaly teprve půl roku, takže ještě používali starý nátěr. Snad kromě dnešních Bp, ty byly dodány už pro ČSD v podobném nátěru, jako mají dnes. Jenže ty se v pomůckách nerozlišují, všechno je jako Bte, tak proto všude zelený nátěr.

Jinak obecně ta historická řazení odpovídají vesměs stavu na počátku toho konkrétního grafikonu. V průběhu platnosti GVD pak mohlo dojít k různým změnám.

Výpomoc by šla, během víkendu se ti snad ozvu.
vantju - 03. 02. 2010 22:07
To řazení je SUPER!!! Budou i nějaká novější? A v roce 1994 už jsou DB AG ne? A nemají ČD nový nátěr?


a skromný dotaz:Mohl bych s tím řazením výpomoct? Jako že bych to skládal podle materiálů a dával na vagonweb
pd - 03. 02. 2010 20:08
Dovolím si tady malou reklamu: právě byly zveřejněny dálkové vlaky ÖBB pro rok 2010, na kterých má velký podíl také kraken.
Dále jsou průbežně doplňována historická řazení 1985/86 (ec166), 1991/92 a 1993/94 (ERdC). Takže kdo má zájem, může se opět kochat starými (dobrými?) časy...
pd - 31. 01. 2010 14:36
151.001-5: opraveno.
151.001-5 - 31. 01. 2010 11:47
V tom řazení 1993/1994 máte ČD:EC EC Ex, u ŽSR také a přitom se zobrazí Intercity.
ec166 - 23. 12. 2009 00:25
Takže do řazení 1985/1986 dodělány dost zajímavé vlaky:
Ex 6 Praga
Ex 7 Praga
Ex 20 Dukla
Ex 21 Dukla
Ex 22 Slovakia
Ex 23 Slovakia
Ex 270 Meridian
Ex 271 Meridian
Ex 278
Ex 366 Karlex
Ex 367 Karlex
Ex 370 Pannonia
Ex 371 Pannonia
Ex 372 Balt-Orient
R 478
pd - 21. 12. 2009 20:43
Tyjo, Polonia až do Sofie... ::o
ec166 - 21. 12. 2009 18:50
Doplněno řazení 1985/1986 o vlaky:
R 330 Polonia
R 331 Polonia
R 1236 Nord Orient
R 1237 Nord Orient
R 1370 Transdanubium
R 1371 Transdanubium
pd - 15. 12. 2009 00:31
Těch modrých by už měla být menšina, většina je červených.
151.001-5 - 14. 12. 2009 17:15
Jenom bych chtěl říct,že R206/207 Matthias Braun má Bcmz OBB modré,a ne červené.
151.001-5 - 04. 12. 2009 13:57
Díval jsem se na to starý řazení,a líbí se mi to.Nikde jinde to nemají.
Víťa - 18. 11. 2009 12:50
Ad Hašek: Tak to neslyším rád. První vagón se vždycky hledal líp, než pátej a šestej (Bpee), navíc přední dveře do prvního vagónu byly vždycky za schodištěm v Brně, takže tam bylo i minimum lidí...no ale co, dyť já od ledna můžu mít úplně jiný rozvrh a Haškem třeba nemusím jezdit vůbec smiling smiley
pd - 17. 11. 2009 17:20
EC 174: jo, je to podle toho, jak budou ARmpee postupně dodávány (resp. zprovozňovány). První vozy přednostně do Německa, pak Vídeň a potom Žilina. Ale ty datumy se ještě můžou změnit, resp. přizpůsobit podle skutečné situace s dodávkami vozů.

Jinak ten Hašek bude mít jedničky na obou koncích asi z toho důvodu, že se jeho souprava v Budapešti rozdělí a bude obíhat na dvou různých vnitromaďarských obězích, tak aby to s ním měli posunovači na Keleti jednodušší.
EC 174 - 17. 11. 2009 15:11
pd: Díky za tu Vindobonu, snad to tak zůstane...

Vidím, že na Hungarii bude zase jezdit Amz MÁV místo Aee ČD. To by bylo super!

Můžu se někoho zeptat, proč vozy ARmpee ČD nebudou nasazeny hned v prosinci, ale budou přibývat postupně? Na EC Wien - Praha má být nasazen od 1. února, na Janu Pernerovi až od června a na rychlících Praha - Nürnberg asi od poloviny ledna. Je to snad tím, jak nám budou postupně dodávány, nebo proč?



Upraveno 1krát. Naposledy upravil EC 174 (17. 11. 2009 15:16).
kraken - 14. 11. 2009 14:05
Začal jsem pracovat na databázi řazení vlaků v Česku 2008/2009, protože koukám, že pd to vynechal.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil kraken (14. 11. 2009 14:05).
pd - 11. 11. 2009 20:08
Pár doplnění:

EC 174: Podle posledních informací bude Vindobona řazená skupinově (jedničky budou na konci ve směru do Německa), řazení v blízké době opravím. Nějaké změny budou asi i u dalších vlaků.

vantju: moje chyba s těmi zásuvkami, všechny rakouské Bmz, které prošly modernizací, mají zásuvky (což je teda drtivá většina, nemodernizovaných zbývá jen pár kusů a ty se na EC už asi neobjeví). Piktogramy zaktualizuju.
mbican - 10. 11. 2009 21:17
to máš pravdu, o pár mesiacov budu nové sedadlá, klima a zásuvky v regionálnych vozňoch ZSSK štandard :D

áno, mohol ten vozeň vyzerať aj lepšie, ale netreba zabúdať na "tisíc ľudí, tisíc chutí..."
ja napríklad považujem za humusoidné české zelené Bpee, prvú sériu Ampz a iné.
Tomáš Palíšek - 10. 11. 2009 15:31

mbican
tomas palicek:
uff, ste moc kriticky voci ZSSK. CD sa okrem vlakov do Budapesti nemaju cim pochvalit - vozne B, A a Bmee nam jazdia cez hranice uz X rokov. (td)

Můžeš mi tykat. Neboj, jsem stejně kritický jak našim, tak ke slovenským vozů, ale přeci jen jsme na tom i s těma Bee lépe. Navíc už se těším na reko Bmee.

K ZSSK: Například, Bmpeer stojí za nic, hlavně co se interiéru týče¨. Vypadá to jako v regionálním voze....
mbican - 10. 11. 2009 13:46
tomas palicek:
uff, ste moc kriticky voci ZSSK. CD sa okrem vlakov do Budapesti nemaju cim pochvalit - vozne B, A a Bmee nam jazdia cez hranice uz X rokov. (td)
pd - 09. 11. 2009 20:30
Tomáš:
1. To souhlasím, adekvátní k vozům alexu by bylo Bmee. Ale asi ČD chtějí udělat v Bavorsku dojem...
2. Když to zaplatí, tak proč ne.. (problém ale je, že ty peníze skončí asi někde jinde)

680: Nevím o tom, že by se Němci spokojili s jednou 680. Kdyby to tak bylo, tak by tam už určitě jezdila :)


vantju:
Dobrá přípomínka k PKP (tu)
Opravím.
Tomáš Palíšek - 08. 11. 2009 19:39
pd:Tak, ale snad se mnou budeš souhlasit, když řeknu, že je blbost dávat Xmz:

1. Na Franze Kafku
2. Pro jejich IC.

Navíc prý by se Němci spokojili i s jednou 680...

vantju:

Co se týče Rakouska, máš ´´svatou´´ pravdu. Souhlasím snad se vším. Ještě, že budeme prý Bmee rekonstruovat ( chtělo by to z toho udělat klima Bee se zásuvkami a potahy sedaček jako má Bmz ). Co se týče vlaků do Polska, tak mě spíše štve, že to nezastavuje v Hulíně, vzhledem k tomu, že je hulínské nádraží ode mě 10 km.>:D< Teď vážně. Lepší na přestup je opravdu Hulín než Staré Město u UH. Sice UH je taky poměrně velké město, ale přeci jen... Teď skočím na Německo. Ano, německé 1.třídy, to jsou někdy až katastrofy, co se týče dveří i potahů sedaček. Myslím, že 2.třída není o tolik horší než ta 1. Navrhuji jedno ICE, už i za to, co jsme obětovali Němcům obětovali. Nebo aspoň rychlíky z Drážďan do Prahy a zajišťovaly by to buď dvoupatrové vozy nebo úplně nová Desira ( sice jezdí až na západě Ně+mecka, ale neřešme prosímspinning smiley sticking its tongue out ) Na Slovensko se dostat kvalitní 2.třídou je nemožné, což jsi mi potvrdil. nesouhlasím s tebou, co se Haška týče, protože musíme dorovnat Hungárku a co se týče Avaly, těším se na Aeelmt-a.
vantju - 08. 11. 2009 18:12
Nedalo mi to a musím reagovat.Takže...

Směr AT
Je dobré že byly EC Praha-Wien prodlouženy do Vídeňs Wiener Neuestadt. Ikdyž to řazení... No já bych to dal na IC a do Rakouska by mohla jezdit alespoň jedna Emzeta se zásuvkama (myslím tím 70/71). 74/75 je hrůza, že tam jezdí staré Xee. Jako jsou dobré v zimě (pač topí) ale v létě! Ale velmi mě potešilo že se do čr vrací ta rakouskájídelní společnost (ikdyž je škoda že ty netlakotěsné Bmz nemají zásuvky).A Bruckner mě nas**l. Napřed krásná relace do Ljubljany, pak zbytečná (už byla noční +přestupy od Sp v Linzu) do Salzburgu a teď spěšňákový Linz. Už tam jezdí Sp 2x denně z Prahy a proč teda EC? Jako chápu ty rekonstrukce v Salzburgu ale Do Ljubljany nebo dál do Záhřebu by to bylo vhodnější.

Směr PL
Na těch vlacích do polska mě štve to, že zastavují v dírách typu Staré Město u UH ale v Hranicích nezastavujou. Přitom čas na přestup by tam byl.Dále bych chctěl jenom poupravit řazení, že na ty EC 102-105(ty jsem doteď myslel) bych dal obrázek (u A/Bmnouz) ne ty ex XB nebo Z2 ale ty Z1 od Henschela, neboť ty tam jezdí nejčastěj. Praha je vcelkem dobrá ale aspoň jedna emzeta by mohla být ta nová (index 241(z roku 2006)).

Směr DB
Těší mě že na EC 176 jsou české vozy, neboť ty německé na mě působí takovým starým dojmem.Ta vindobona je bezva (nejlepší je stejně ta expanze obb vozů do čr. neboť doteď tu byly jen semtam a teď už je jich plno na dosti vlacích) ale mohl by tam být alespoň jeden kupátkový vagon. A ty 1. třídy by mohly být ty novější verze (s předsuvnými dveřmi-index (myslím) Apmz 122 a Avmz 107).A EC do Binzu bych radši viděl kdyžuž tak dál (až do Malmo(pokud možno)) nebo zpět do DK.

Směr HU
Do Maďarska je to povedené ale na Haškovi by mohly být taky nasazené Maďarské vozy.

Směr SK
Jako posila B... lepší by bylo udělat posilu u ZSSK jako u Košičana-1 nebo 2 B(m)eer. Platí to u Fatry,Odry a hlavně u Hradčan, jenž mi tam ty vozy vůůbec nesedí.A taky ta Moravia, že nestaví v Hranicích, to je škoda. A taky by mohly ZSSK nasadit něco na EC přes Čadcu, neboť ty Bmee jsou nevzhledné a nepohodlné.Slovenská strela je hrůza, to radši vůbec nic. Ale škoda, že většina doteď jezdících vlaků Praha-Blava končí v Břeclavi.

Směr ostatní státy
Avala má divné řazení. Já bych tam dal buď jak teď tedy 1.tř ČD+hospoda ŽS+2. tř ŽS+ zbytek ČD nebo elá denní souprava od ŽS neboť to Beelmt by mohlo jít hned za hospodu.

Snad jsem na nic nezapoměl. Omluvte prosím chyby, musel jsem to dělat narychlo.Děkuji.

P.S. EC166: Mohl byste mi prosím popřípadě poslat nějaké ty řazení na e-mail? Je vantju@seznam.cz. Děkuji.
Bartisko - 08. 11. 2009 18:03
Staré řazení je určitě zajímavé. Vítám to :)
pd - 08. 11. 2009 14:06
Tak je možné, že některé vlaky budou mít jiné řazení, taky nemám úplně nejnovější informace. U té Avaly by měly být ještě nějaké omezení v jízdě lehátkových vozů.

Pokud jde o Německo, tak DB asi vyžaduje vozy s vmax 200 km/h, do Rakouska stačí 160 km/h.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil pd (08. 11. 2009 14:06).
Tomáš Palíšek - 08. 11. 2009 13:22
Fuj, to jsem rád, že v Gustavu Mahlerovi by měly být řazeny ING Bee a nikoli zelenobílá Bee. Ale stejně. Komplet Xmz řazení s Taurusem splývá přece jenom trochu líp. Jsem aspoň moc rád nza Rakušany. Sice jako 1.třídu mám nastíněný vůz ÖBB Ampz, ale nechme se překvapit, co tam bude jezdit. Konečně pochopili, že i v ČR obdivují jejich vagony. Co se týče Haška a rozmístění prvních tříd na obou koncích vlaků, tak to je možná nesmysl, protože ve verzi, kterou jsem dostal, je to stejné jako loni.
Taky Avalu jsem dostal nastíněnou trochu jinak. Ale osobně si myslím, že máte pravdu vy z Vagon Webu.

A teď moje hodnocení:
Řazení do Rakouska a zpět:
Tento krok považuji za katastrofu. Kombinace Vídně - Taurusu a Xmz mi přišla jako na tuto dobu skoro dokonalá. Teď Xmz budou jezdit jen jednou denně a ještě z Berlína, takže vozy nebudou stačit. Toto je dokonalá potupa ČD. Bylo by dobré udělat akci Praha - Wien Meidling na 1.třídu, jenž je naopak vždycky nadprůměrně kvalitní. Co se týče Antona Brucknera ( ex Jože Plečnik ), tak už to, že tam budou řazena Bmee je na pováženou. 1.třída bude naštěstí ING Aee.

Řazení do Polska a zpět:
Co bych tady řekl. Skoro nic se nemění. Snad jen to, že Polonia jezdí z Villachu. Poláci jsou pěkní ńoumové, protože EC Cracovia mohla být Hungárka 2. Apropo, málem jsem zapomněl na EC Praha. Toto EC chválím. Jsem moc rád, že řazení Xmz bude jezdit do Olomouce. ALespoň se mám čím projet.>:D<

Řazení do Německa a zpět:
Nevím, čím si Němci zasloužili naše srdce, ale zdá se mi to přehnané. Skoro všechna Xmz budou jezdit do Německa. Ale z jakého důvodu? Co nám DB dává kromě Jeseniuse? Jsem zásadně zklamaný z toho, že do Německa jezdí tolik našich Xmz. Největší vrchol asi je, že ta Xmz budou od příštího roku jezdit na pomalé trase do Mnichova. Kdyby aspoň k nám jezdila ICE nebo dvoupatrové německé vozy a nebo aspoň navýšili počet svých ÉCéček. Ale Jesenius ( s Vindobonou ) to opravdu nestačí. Když už jsme u Vindobony, tak je také škoda, že Xmz nebudou v řazení. Jsem rád za všechny rakouské a německé vozy, ale mohlo z toho vzniknout super EC. Hungárka klasika, Jesenius taky.

Řazení na Slovensko a zpět:
Je vidět, že SLováci mají hodně špatný vozový park. Zachránilo je to, že Slovensko leží blízko Maďarska, protože lepší ECéčka než Hungárka, Jesenius a Hašek tam prostě nenajdete ( nepočítám li SLovenskou strelu, kde těch vozů je pro změnu zas málo ). Ale zase na druhou stranu. Skoro všude je řazena kvalitní 1.třída ať mám na mysli Košičana a nebo EC/Ex s českám řazením. no, uznejte sami, že Ampz, ING Aee, ING Apee nebo ARmpee jsou kvalitní vozy. I Aee147 se mi zdá jako dobrý vůz.

Vnitrostátní řazení:
Vnitrostátní řazení hodnotím docela pozitivně. Zvýší se počet párů IC, ale i SC. Expresy Praha - Zlínsko budou mnohem kvalitnější od června, co se 1.třídy týče. ING Apee a Aee147 jsou dobré vozy. Nejkvalitnější IC? Nevím, jak se přesně jmenuje, ale budou v něm řazeny Ampz, WRmz, 2x ING Bee a myslím že Bpee a Bee a bude jezdit na trase Praha - Brno

Na závěr:
Zkouším dělat řazení na rok 2011. Nejsem u konce, ale všechna EC mám za sebou. Rakušané by byli možná šťastní, Němcům bych tolik nevzal, Slovákům taky ne a Poláci by měli taky pár důvodů k jásání. Jestli to někdo chce vidět, ať mě kontaktuje...



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Tomáš Palíšek (08. 11. 2009 13:28).
Strana: 14 z 15 Předchozí První 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **     **  **     **  ********        **  ******** 
 ***   ***   **   **   **              **     **    
 **** ****    ** **    **              **     **    
 ** *** **     ***     ******          **     **    
 **     **    ** **    **        **    **     **    
 **     **   **   **   **        **    **     **    
 **     **  **     **  **         ******      **    

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.