Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze >> Elektrické a motorové jednotky a vozy
Strana: 1 z 2 1 2 Následující
Téma:
Nové jednotky Stadler   (27 Příspěvků)
strejcekms - 07. 05. 2010 14:26
No ty fotky jsou pěkné, a zaujal mě tam ten plastovej kryt automatického spřáhla a né ty ohyzdné hadry co se většinou používají..
pd - 07. 05. 2010 11:04
Fotky půjčeného Stadlera z prezentace v Praze: [www.vagonweb.cz]
Tomáš Palíšek - 03. 05. 2010 19:33
A tak ty sedačky byly hezký...spinning smiley sticking its tongue out
strejcekms - 03. 05. 2010 15:45
pd- přesně tak, kašlou na úklid :X
pd - 02. 05. 2010 15:59
V čem je problém u sedadel Bmz245? Že ČD kašlou na úklid?
Tomáš Palíšek - 28. 04. 2010 22:13
Já bych se jejima radama ani neřídil. Určitě kdyby mohli, zakázali by Bmz 245 sedadla...



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Tomáš Palíšek (28. 04. 2010 22:13).
strejcekms - 28. 04. 2010 16:11
No jo hygienici s těma bývají pořád nějaké potíže…
A dle mého, nejhezčí sedadla co do vzhledu mají ze zdejšího výběru Angel Trains...



Upraveno 1krát. Naposledy upravil strejcekms (28. 04. 2010 16:14).
Tomáš Palíšek - 27. 04. 2010 14:55
Jednotky: Já se bojím, že by mi namítal, že toto hygienici neschválí a tak dále. ( Ve skutečnosti to znamená, že je pan Žaluda líný najat uklizečky ).:D:D:D
Jednotky - 26. 04. 2010 20:48
Ano, Pan Žaluda by měl zaměstnat Tomáše jako vrchního výběrčího sedadel do vlaků ČD.spinning smiley sticking its tongue out
Tomáš Palíšek - 26. 04. 2010 20:35
Škoda, že pan Žaluda nečte železniční diskuze.:D:D ALe každodenní otázka by byla, jestli bys s tím souhlasil i ty. :D A druhá otázka: Hodí se tato krásně měkká sedaldla do interiéru? :D
strejcekms - 26. 04. 2010 16:24
Normálně Tomáši, já mít železniční firmu tak tě normálně zaměstnám jako správce korporátní identity a vybíral by jsi sedadla do nových vozidel :D :D :D
a to nic proti, i když já mít takovej podnik, tak asi brzo spláču nad výdělkem...
A otázka: nevíte někdo jaké spřáhlo budou mít ty motoráky pro ČD? Snad né šroubovku, ale to by zase nemohli dělat pestrobarevné vláčky s Regionovou. Lepší by bylo automatické spřáhlo.
Tomáš Palíšek - 25. 04. 2010 21:27
Jendotky: A to vyhodnocoval sám Žaluda?:D:D
Sova: Jo, co se týče hrůzy, tak se mi líbí taky. :D:D Hlavně ta červená.:D:D AL ejá bych tam raději Bmz 245 sedadla...the finger smiley
Sova - 25. 04. 2010 09:28
Tak mě osobně se Pendolíno sedačky hodně líbí :)
Co se týče Regionovy, není to nejlepší interiér co existuje, ale ruku na srdce vypadá jakž takž dobře. Ono vůbec Regionova splnila očekávání v tom, že pokud člověk neví "co je to vozidlo zač" tak mu přijde jako skutečně nové vozidlo. Celkový vzhled je velmi moderní, nátěr povedený, interiér pohodlný. V jedné dávné reportáži Černých Ovcí, když zkoušeli kvalitu vlaků tak nazvali Regionovu kosmickou lodí nebo tak nějak :D

PS: V té reportáži byly ještě dvě zajímavosti, jednu z nich si pamatuji přesně:
1) Komentář: "Po chvíli se ale oddílem začal šířit zápach ze záchodu, tak jsme otevřeli okno a to byla chyba." Následované zvukovým záznamem přímo z místa "Rozbili jsme vláček"

2) Hodně mě pobavila závada v Žabotlamu, kdy tam byla proražená díra v obložení tak tam strčili ruku a:
"Odtud jde teplo, to bude asi topení"
:D :D :D
Jednotky - 24. 04. 2010 21:25
Sedačky v 680 dostali cenu nějaké ocenění, takže to ledajaké sedačky nebudou.A co se týče 814, tak interiér je (až na WC) opravdu obyčejný.
Tomáš Palíšek - 24. 04. 2010 21:23
Sova: V regině se mi moc nelíbí ty nemoderní dveře a sedačky. Chdbička také mohla mít lepší barvičku.:D:D:D Pendolino je bohužel bez zásuvek i bez pohodlných a lákavě vypadajících sedaček, to je jeho problém.:o

Souhlasím s tím, že by to neznělo zajímavěji, ale výstižněji ano.:D:D A o tu výstižnost tady jde.:D:D:D:D
Sova - 24. 04. 2010 11:25
Tomáš Palíšek
Osobně 1.třída pendolína mohla být doopravdy lepší, ono hlavně kdyby tam nedali tolik míst co do dvojky spinning smiley sticking its tongue out
Mě se interiér Reginy líbí, ovšem to nelze rozebírat, každému se líbí něco jiného smiling bouncing smiley
Jsem si toho vědom, ovšem kdybych napsal "Srovnáváš nesrovnatelné a ve dvou ze tří případů nesrovnáváš srovnatelné" tak by to neznělo tak zajímavě drinking smiley:D



Upraveno 3krát. Naposledy upravil Sova (24. 04. 2010 11:27).
Tomáš Palíšek - 24. 04. 2010 11:22
Sova: Můj hlavní zvyk je srovnávat nesrovnatelné.:D:D
No ale já porovnával jen podle vnitřku vozu. Myslím, že 680 moihla být zejména v 1.třídě úplně jiná, nemyslíš? Já docela jo... :D Nicméně, je vidět, že Rakušané umí, a nebýt toho, že Němci mají tolik jednotek ICE, byli by Rakušané před Němcama. To samé se týče srovnání RegioNovy a Talentu. Možná jsem takový jeden z mála, ale opravdu se mi nelíbí interiér ( a to nemluvím o exteriéru ).

A ještě jedna poznámka: Neříkej, že nesrovnávám srovnatelné, když jsem srovnal české a rakouské ,,emzeta".:D:D:D
Sova - 24. 04. 2010 10:25
Tomáš Palíšek
Srovnáváš nesrovnatelné a nesrovnáváš srovnatelné :D
RailJet vs. 680
Nelze srovnat naklápěcí jednotku a ucelenou soupravu vycházející z "klasické" konstrukce. V tomto ohledu na tom bude vždy hůře naklápěcí jednotka, neboť má užší skříň a tím také mnohem méně prostorný interiér. Také naklápěcí zařízení je velmi složité a údržbově náročné a aby bylo ekonomické, musí mít dostatečný počet míst, proto i velké množství sedaček, tj. málo místa na nohy. Railjet má mnohem větší skříně a navíc všechny hnací systémy jsou v lokomotivě, tj. nepotřebuje ani elektroniku "různě" poskládat do vozů tak, aby "to tam nějak vešlo". Z jiného pohledu však Pendolíno má lepší trakční vlastnosti. I přes nižší celkový výkon Pendolína oproti Taurusu (4000kW oproti 6400kW) má Pendolíno lepší trakční vlastnosti. Přeci jen Taurus+RJ má poháněné 4 nápravy, Pendolíno má poháněných náprav celkem 16...

Talent vs. RegioNova
Nelze srovnat nové vozidlo a rekonstrukci. Jasně Talent je lepší, ovšem na to z čeho Regionova vznikla, je podle mě dost povedená. Neříkám, že Regionova nešla udělat lépe, ovšem uvědomme si, že ať už by ta rekonstrukce byla jakákoliv (814ČD, 813ZSSK), pořád to bude jen to, co měly být 810. Vozidlo, které má sloužit na tratích s poměrně nízkou frekvencí cestujících a na tratích, které jsou trakčně nenáročné. Osobně si myslím, že Regionova je v tomto úspěšná, pokud se jí však pokusíme nasadit někam jinam než patří, dopadne to špatně...

Česká Bmz vs. Rakouská Bmz
Dle mě mají Rakušáci mirně lepší interiéry, nicméně dá se říct, že oba vozy jsou stejně kvalitní :)



Upraveno 3krát. Naposledy upravil Sova (24. 04. 2010 10:28).
Tomáš Palíšek - 23. 04. 2010 20:22
No ale stejně je to prachmálo. Podívej se na ÖBB - tam bude kroužit 200 Desir ML! Navíc ÖBB mají vždycky lepší interiér. Pro srovrání: RailJet vs. 680, Talent vs, RegioNova. Možná jenom česká Bmz jsou na stejné úrovni jako ta rakouská.
strejcekms - 23. 04. 2010 15:03
Tak Desiro ML se pokud vím dělá i v dieselové verzi a ČD maj v plánu ještě letos vyhlásit VŘ na dvoudílné motorové vozy (asi 30 ks).
Tak to vidím třeba na Alstom LINT a nebo nějakej ten Siemens…
Tomáš Palíšek - 22. 04. 2010 13:08
Jaj, ale i přes naši docela dobrou koupi se námn OeBB zase vzdálí.:X Přeci jen, asi nepořídíme něco jako 200 Desir ML.
Sova - 21. 04. 2010 17:28
Já osobně se už na ty vozy těším smiling bouncing smiley . Sice design není nejlepší, ovšem pořád to vypadá moderně. Co se týče srovnání s Reginou, tak tyto vozidla nelze srovnávat. Regionovy mám sice rád, nicméně stále jde jen o rekonstrukci, která má mnoho problémů. Dvounápravová pojezd, jedna hnaná náprava (u TRIO verze 2), jako daň za lepší interiér se snížila kapacita, aby byla o něco větší má jednotka pouze jedno WC. Díky tomuto se Regionovy v podstatě hodí tam, kde měly původně jezdit 810(+010). Tratě s relativně malou frekvencí a malou trakční náročností. Navíc, i když na to, z čeho se to stavělo, jde o výbornou rekonstrukci, pořád je to jen rekonstrukce. Pro obnovu vozoparku je potřeba i nových vozidel :)
haha - 21. 04. 2010 16:32
To je velmi dobrý motrový vůz.Je tichý, má klimatizaci, dobré podvozky vaku.wc, audiovizuální informační systém, vše co má moderní vozidlo splňovat.

-Výhody oproti 814: Tichý chod, klimatizace, obě nástupní plošiny jsou nízkopodlažní.
brejlovec.david - 21. 04. 2010 13:46
Mě osobně se to moc nelíbí,myslím si že regionovy se více povedly.Už na první pohled mi v tom vlaku připadá jako v autobuse.
pd - 21. 04. 2010 00:09
Vevnitř to může vypadat nějak takhle: [www.vagonweb.cz] (Regioshuttle pro Oberpfalzbahn). Ty autobusové sedačky jsou celkem pohodlné, ale obávám se, že v rámci zapojení českého průmyslu si tam ČD vyberou něco horšího...
Sova - 20. 04. 2010 19:38
Strana: 1 z 2 1 2 Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **      **  **      **  ********  ********   **      ** 
 **  **  **  **  **  **     **     **     **  **  **  ** 
 **  **  **  **  **  **     **     **     **  **  **  ** 
 **  **  **  **  **  **     **     **     **  **  **  ** 
 **  **  **  **  **  **     **     **     **  **  **  ** 
 **  **  **  **  **  **     **     **     **  **  **  ** 
  ***  ***    ***  ***      **     ********    ***  ***  

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.