Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze >> Osobní vozy
Strana: 1 z 2 1 2 Následující
Téma:
ex. ÖBB Bmz 51   (26 Příspěvků)
Tomáš Palíšek - 03. 04. 2011 18:36
maxitom1: Podle pana ombusdmana budou.grinning smiley
strejcekms - 03. 04. 2011 16:02
O Railjetech se zatim nic neví, ve čtvrtek jsem se na to ptal.
maxitom1 - 03. 04. 2011 13:35
Nevím, jestli se to sem hodí, ale nevíte už někdo, jestli je rozhodnuto o nákupu RailJetů?
RailJet - 03. 04. 2011 12:23
ved tie rakuske šunky, toje jak tie dederonkse Bcka, jedine ze by vnutro komplet prerobili ..
. nechapem prečo sa nekupia veľkopriestorove vozne ..
strejcekms - 02. 04. 2011 17:06
Ale Janoza právě nemá ve výrobnim programu žádné velké rekonstrukce, stačí se podívat na jejich stránky - nedostal jste měsmoking smiley.
Každopádně mám informace, že do VŘ na ty BDbmsee, nebo Bmee (teď nevím přesně) se přihlásilo více firem a minimálně jedna, nebo dvě z česka..



Upraveno 1krát. Naposledy upravil strejcekms (02. 04. 2011 17:08).
Kalous66 - 02. 04. 2011 16:44
Strejcekms:To taky je vtipgrinning smiley.Januzu doslova nes.....nemám rád!
strejcekms - 02. 04. 2011 16:12
Kalous66: Tu Janozu beru jako vtip. ŽOS České velenice, co mmch. modernizovali vozy WRmee61 (což byla na 94 rok docela dobrá práce). Tak ta firma je v insolvenci, respektive už zkrachovala. Vozy Bdtn z KOS Krnov také nejsou vůbec špatné. Movo také nedělá vyloženě špatné vozy, třeba WLABmee sice neni nic extra (co do zpracování), ale je to vlastně novej vagon (až na podvozek, rám a část vozové skříně).
Kalous66 - 02. 04. 2011 13:22
spinning smiley sticking its tongue outStrejcekms:Ale zase třeba Movo odvádí dobrou práci bych řekl,to zase jo.....
Kalous66 - 02. 04. 2011 13:19
Strejcekms:Třeba Janoza néeye rolling smiley
strejcekms - 02. 04. 2011 12:29
frezar: Zase bych se ale nechtěl dočkat dne, kdy všechny zakázky dáme na slovensko a české ŽOS-ky na to doplatí tim, že zkrachují..
I v česku se dá udělat moderní a kvalitní vagon.
frezar - 01. 04. 2011 23:52
Najskor by to mohli dať žos Trnave, lebo ta má už skusenosť z modernizaciou Bmee a Slovenskej obdobi českych m-kovych služobakov ( či sa modernizacia vydarila neriešim, ale myslim že všetko je to o peniazoch- pozri napriklad Bdt a Bdteer kide sa na peniaze hladelo minimalne)
strejcekms - 30. 03. 2011 14:03
Vantju: Tak pokud tě dobře chápu, tak jsi tim chtěl říct, že Bmee na EC/IC v pořádku? Mě se ten vagon přijde také slušnej, ale na vlaky kategorií Ex a R. Já bych si hrozně přál, aby se vrátila ta doba, kdy se na vlaky EC posílalo opravdu to nejlepší, dneska je ta značka tak degradována (právě i vozy Bee272 a Bmee, případně Beer), že už se nad tim nikdo ani nepozastavuje. Vývoj jde dál, cestující mají stále nové požadavky. Vozy Bmee byly určené původně pro ČSD vnitrostátní dopravu na hlavních linkách v československu. 90. léta, dobře, většina EC se zajišťovala vozy DB, nebo OBB, na IC se Bmee určitě ještě hodilo, ale dnes se vám na to TUCTOVEJ cestující s prominutim vy*ere, protože to nemá 230V zásuvky, vakuovej hajzlík a klimatizaci, za pár let se bude vyžadovat připojení k internetu a pak je tu slovensko, kam nemá českej cestující daleko. Ty vozy mám rád a kdyby bylo něco nového na EC/IC, tak je zachovám v původnim stavu a šoupnu je na nějaké Ex/R, ale nic nového neni a těžko odhadnout kdy bude, tak to musí na reko, protože to má předpoklady:
-Tvar skříně UIC -Z
-Centrální zdroj (i když bude asi novej)
-Podvozek GP 200 s kotoučovejma brzdama a možností dosazení kolejnicové brzdy a případné zvednutí rychlosti až na 200km/h
-Předsuvné dveře
-A malé stáří vozové skříně

winking smiley
vantju - 29. 03. 2011 18:51
Na ŽP jsem normálnš (jako vantju) ale též mi připadají solidní vozy Bmee. Lepší Bmee než Bee272, na Ex do Žiliny. A krom toho, na IC Huník též jezdí Bee272, ty se snad na to hodí? Mi tu připadáte jak někde v německu, tam je to šrot, ale v Česku je to dobrý vagón, se skvělými předpoklady na reko.


strejcekms - 26. 03. 2011 08:04
Vodifone95: Zatim ještě běží výběrová řízení:

BDbmsee: [www.isvzus.cz]

Bmee: [www.isvzus.cz]

Vozy to jsou docela slušné, ale v současném provedení je to tak na rychlíky. Na EC už to opravdu nestačí (absence - klimatizace, zásuvek 230V, uzavřený systém WC, info. systém, atp..)

VŘ zatim běží, údajně se měli přihlásit firmy z celého československasmiling bouncing smiley Tak bude zajímavé, kdo to bude prasit..

*(československo) - tedy nejspíše ŽOS Trnava, Vrůtky, možná Movo..



Upraveno 2krát. Naposledy upravil strejcekms (26. 03. 2011 08:09).
vitab - 26. 03. 2011 06:29
Bmee solidní? Nevystupujete na zelpage pod nickem m-průvodčí? Ten/ta tam totiž taky tvrdil(a), že Bmee je kvalitní vagón srovnatelný se západními vlaky grinning smiley
Peter_M - 25. 03. 2011 16:30
Vodifone95 : Vypadají solidně? Prosím? Na dálkové vlaky ... ?
Vodifone95 - 25. 03. 2011 15:46
Vím, že to sem nepatří, ale nevíte někdo něco o modernizaci Bmee, když už to tu někdo nakousnul? Přijde mi docela škoda modernizovat vagony, které jsou ještě docela solidní. Mají dobrá sedadla a vypadají ještě celkem slušně. sad smiley
strejcekms - 25. 03. 2011 09:22
Aktuální info mám, že se budou kupovat pouze vozy 2. vozové třídy.
Bez klimatizace a asi to má nějaké CZE.
Trasování primárně: Praha - Plzeň - Cheb.
Vozy jsou údajně vhodné k modernizaci, ale teď je hlavní je dostat rychle do provozu. Zatim se budou modernizovat plánované Bmee a BDh(b)msee (dříve BDbm(r)see).

*zdr. ČD



Upraveno 3krát. Naposledy upravil strejcekms (25. 03. 2011 10:39).
EC 275 - 24. 03. 2011 14:53
Jsem rád že dráhy koupí tyto vozy,alespon se zlepší kvalita rychlíků.

Akorád jsem zvědavý jestli s nimi budou také vozy 1.třídy,což by měly a jestli budou mít vakuové WC,ale to asi ne...smiling smiley
Vitab - 24. 03. 2011 00:51
Ze želpage:
"Dočkat by se měly jak výměny oken, tak s největší pravděpodobností také revitalizace interiéru po vzoru stávajících vagonů UIC-Y z produkce VEB Waggonbau Bautzen."

Doufám, že to neznamená nahrazení současných sedaček zalátkovanou koženkou grinning smiley
mbican - 23. 03. 2011 08:34
nákup "ojetín" je prvý krok - za tú cenu je to v pohode. záleží v akom stave je každý jeden vozeň a v akom rozsahu sa budú modernizovať.
vantju - 22. 03. 2011 20:43
Co s Bcmz?


strejcekms - 22. 03. 2011 17:21
Já vždy říkal, že ojetiny je dobrá volba, bylo by dobré, kdyby se koupilo od každého něco, případně nějakej velkoprostor Bmpz, ale to bych toho chtěl moc, to nezapadá do věkové hranice.
Každopádně lepší, než Bimz od DB. Nějaká aktualitka na dané téma by se také měla v dohledné době (hodinách) ukázat i na Zelpage.cz.

Případně by tam šli i nějaké Bcmz.



Upraveno 2krát. Naposledy upravil strejcekms (22. 03. 2011 17:35).
Bartisko - 22. 03. 2011 17:12
Tož tyto emzety jezdily na Vídeňských třívozových rychlících Vídeň-Brno a zpět předtím, než začly rychlíky Olomouc-Břeclav točit i na Brno. Svezení celkem příjemné, sedačky téměř na vlast stejné jako v našich Bmz první série. Akorát doufám, že je aspoň pořádně vyčistí, protože ty potahy...no kdoví co v nich už všechno je, spíš by je to chtělo vyměnit.
EDIT: ano Tome chtělo by to humanizaci.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Bartisko (22. 03. 2011 17:14).
Tomáš Palíšek - 22. 03. 2011 17:07
Pokud proběhne humanizace, tak pěkné. Jenom takový dotaz - mají se nakoupit pouze vozy 2.třídy nebo i jedničky?
vantju - 22. 03. 2011 16:27
Co vy na to?


Strana: 1 z 2 1 2 Následující

Vaše jméno:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 ********        **   *******   **        **     ** 
 **    **        **  **     **  **        **     ** 
     **          **         **  **        **     ** 
    **           **   *******   **        **     ** 
   **      **    **         **  **        **     ** 
   **      **    **  **     **  **        **     ** 
   **       ******    *******   ********   *******  

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.