Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze >> Osobní vozy >> Téma
Strana: 3 z 4 Předchozí 1 2 3 4 Následující
Téma:
RegioJet   (82 Příspěvků)
strejcekms - 22. 01. 2011 23:16
Tak jsem hledal, keců všude plno, ale o ceně ani zmíňka, ani na Rumunských, ani na Ital. serverech. Ani na stránkách dopravce jsem to nenašel. Ale hodim sem pár dalších fotek exteriéru co jsem našel, možná se podobných vozů dočkáme i ve žluté, nebo modrégrinning smiley barvě..

Pár tech postřehů-popis jednoho z vozů, nejspíše bistra____

Olovo gelové baterie
Osvětlení: zářivky a LED
Klimatizační zařízení: ASTRA typ chladiva R134a
4 vodní nádrže na 400l - každá
1 x vacuum WC
retenční nádrž
Pevná a vyklápěcí dvojitá okna
Salonek: 24 (2 až 4 skládací invalidní vozík)
Bar: 10 cestujících?
1x Služební oddíl personálu
Video dohled
Prodejní automaty jízdenek
WLAN - respektice Wi-Fi
GPS polohy sledovač a diagnostik
Audio vyzuální info systém
Celková šířka vozu: 2825 mm
Dopravní rychlost: 200km / h
Podvozku: Y 32 R dvojkolí
Hmotnost vozu: 47 tun
Délka vozu přes nárazníky: 26400
Pneumatická + elektromagnetická kolejnicová brzda

Vozy budou jezdit posd soukromou společností Arenaways z Turína do Milána.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil strejcekms (22. 01. 2011 23:18).
Přílohy: Arenaways_B10_61832290902_8AW_Ncls73726VillaOpicina_Arquata_Lonato_2010_09_22_RinaldiMassimo_wwwduegiedtriceit.jpg (166.6 KB)   Arenaways_BH10_61832290951_5AW_Ncls73726VillaOpicina_Arquata_Lonato_2010_09_22_RinaldiMassimo_wwwduegiedtriceit.jpg (160.8 KB)   ArenaWays_internocarrozzasecondaClasse_Torino_2010_07_15_ArenaWays_wwwduegieditriceit.jpg (103.2 KB)   dsc07978h.jpg (188.4 KB)   dsc07989l.jpg (134.2 KB)  
strejcekms - 22. 01. 2011 19:05
Jo, zkusím to dohledat, také by mě to zajímalo, můj skromnej odhad je 30-40 milionů za kus. Za 20 mega podle mě tak modernizovanej, ale nový asi ne, ale třeba nás Regiojet překvapí. Kvalita - podobně se tu někde vele řeší kvalita polských výrobců a také bych řekl, že se lepší (Solaris), nevím jak Pesa, nikdy jsem s tim nejel...
maxitom1 - 22. 01. 2011 15:05
Ano, myslel jsem tyto vozy. Jinak nevíte alespoň některé ceny vozů, které Astra vyrábí? Víte, ty vozy určené pro Italy jsou celkem dost luxusní, a pokud by chtěl pan Jančura s RegioJetem nabídnout něco podobného, přijde mi dost nereálné, aby 50 vozů pořídil za 1,3 miliardy. Nebo to vidíte jinak? Je ale možné, že v Rumunsku se dá sehnat "za málo peněz hodně muziky." Kvalita je však otázkou. Proto by mě zajímalo za kolik je Astra schopna nový vůz vyrobit.
strejcekms - 22. 01. 2011 14:28
Myslíte tyto vozy? - [www.railnet.ro]
Cenu nevím, možá to někde bude..



Upraveno 1krát. Naposledy upravil strejcekms (22. 01. 2011 14:30).
maxitom1 - 22. 01. 2011 13:54
Dobrý den, měl bych tuto otázku: nevíte někdo jaká je cena jednoho vozu ze série 22-90, které Astra Vagoane Calatori vyrobila pro italského dopravce Arenaways? Docela by mě to zajímalo a nemohu to nikde najít...

Děkuji.
Antonín Novák - 31. 12. 2010 20:51
Nééé, už jsem ji založil
Tomáš Palíšek - 31. 12. 2010 20:49
OK - zakládám.
Antonín Novák - 31. 12. 2010 20:45
Tom> Proč ne, bude se o nich určitě mluvit hodně.
Tomáš Palíšek - 31. 12. 2010 20:32
Trošičku lepší odkaz. Nezaložíme diskuzi věnovanou nově modernizovaným vozům A/B(p)ee?
strejcekms - 31. 12. 2010 19:14
Aktuálně vůz Bee238 - [www.k-report.net] skoro dole na stránce (Kalous65).
Antonín Novák - 31. 12. 2010 10:29
Kde si to psal. Budu upřímný hledat se mi to nechce, ale někde to tam je.
Pokud bych měl někdy čas, tak to pohledám
Tomáš Palíšek - 30. 12. 2010 20:31
To psal kde? Já nic takového nezaregistroval.eye rolling smiley
Antonín Novák - 30. 12. 2010 20:00
Hoši, Talgo to nebude. Honza Paroubek psal na k-repu, že Talgo se soutěže zúčastnilo, ale prohrálo.
Spíš to vypadá na Astru, ale nechme se překvapit.
strejcekms - 29. 12. 2010 21:15
Nejspíše bych řekl, že právě Astra, ale asi také nebudou tak špatné, je to napínavé, těšte se. Já jsem teď zvědav jak dopadne modernizace 842 a řídící 961, obojí snad v lednu... A ta 842 půjde asi do Plzněsmiling bouncing smiley, tak snad zvládnu nějaké foto..
Tomáš Palíšek - 29. 12. 2010 20:45
Od Siemensu to vagóny nebudou. Buď to bude Astra Vagonae Calatori nebo Talgo.
EC 110 Praha - 29. 12. 2010 20:29
No,já se moc těšim s jakými vagony přijdou,já alespon dofám že to budou vozy od Siemensu,jako je např.:Ampz nebo Bmz ČD,ikdyž bych nejradši nechal jezdit jenom vlaky ČD.smiling smileywinking smiley
strejcekms - 28. 12. 2010 21:05
Tomáš Palíšek - šok? Nepřeháněj josmoking smiley. Jednou to přijít muselo, buď v ČR, nebo v SR...
Tomáš Palíšek - 28. 12. 2010 20:10
mbican - 28. 12. 2010 09:19
páni, konkurencia je najlepší nástroj ako donútiť štátny podnik ekonomicky myslieť...
strejcekms - 27. 12. 2010 18:06
Tomáš - tak na internetu neni někdy problém zjistit i některé řekněme osobnější údaje, jako je věk, ale vesměs jde o to co o sobě ten člověk někde napíše - veřejně, tam kde si to může kdokoliv přečíst, asi víš kam mířím.. Jinak tu diskusi jsem četl a sleduji jí a nejen tu. Mě také jeden člověk nazval strejcekus a byl také neregistrovanej, naštěstí jsme si to vyříkali..
Tomáš Palíšek - 27. 12. 2010 16:06
strejckems: To je tak trochu příběh. Jednoho krásného dne jsem napsal na k-report docela normální komentář. Bohužel, reagoval na něj člověk, jenž nebyl na káčku registrovaný. Ten člověk si dal přezdívku Palíšku, nelži!. Vůbec netuším, kdo by si mě takhle mohl vzít ,,do pusy", ale ten člověk zná i můj věk. Tento člověk měl sice zčásti pravdu, ale zčásti lhal též. Teď se naskytly dvě možnosti. Buď tohoto člověka nechat být, a zostudnit se, nebo mu trochu vynadat. Já jsem si zvolil tu druhou možnost. Použil jsem pár nadávek ve svém komentáři pár nadávek ( ale nikoliv extrémních - moji vrstevníci by mu zcela jistě dokázali vynadat více ). Všichni mi nadávali, jaký jsem spratek, ale to, kdo si začal ten spor, už nikoho nezajímalo, včetně redakce k-reportu. Ten člověk, který mě označil za lháře, žádný trest nedostal, a jeho příspěvek stále visí na nástěnce.

Na jednu stranu jsem zklamán, že jsem byl z této dosud výborné diskuze odstraněn, ale na druhou stranu bych to udělal znovu. Jsem mírně alergický na to, že mě někdo, kdo mě v životě neviděl, považuje za lháře.
EC 174 - 27. 12. 2010 15:25
Také nemám moc konkrétních informací, tak aspoň obecně:

České dráhy by na železnici velmi potřebovaly konkurenci – podívejte se na tragický stav vozů. Teď v zimním období je to ještě horší – minulý týden jsem 5krát využil rychlíky a expresy Luhačovice – Praha, z toho jen jednou byl řazen vůz 1. třídy. Nemluvě o tom, že v minulém GVD jezdily do Luhačovic a Veselí nad Moravou vozy řady Aee147, v současném GVD už jezdí kromě R 700/ Ex 521 jen A150 nebo A. Čím dál horší.

Druhá strana problému je však taky zajímavá – pokud na relaci Ostrava – Olomouc – Praha nastoupí Regiojet, České dráhy budou muset na všechny své vlaky ve stejné relaci nasadit co nejlepší vozy, aby byly schopny konkurovat, což se výsledně promítne v ještě mnohem větším snížení kvality vlaků ČD na všech ostatních tratích, kde konkurenci nemají. Vyberme si, co je pro nás lepší…

Kamarád vlakvedoucí mi říkal, že prý bude Regiojet uznávat zákaznické karty, tedy i In-gold, což by bylo dobré. V opačném případě by totiž Regiojet moc zákazníků nezískal.
Nicméně pravdou zůstává, že konkurence je hnacím motorem trhu a kvalitu výrobků či služeb posouvá vpřed. "Dokonalá konkurence" není realizovatelná v praxi, ale přiblížení se k ní je prospěšné.
strejcekms - 27. 12. 2010 15:14
Hele, tebe nějak smázli z Kreportu že jo.. Co si provedl tak špatného??
Tomáš Palíšek - 27. 12. 2010 15:02
Honza Paroubek se s diskuse odmlčel, protože poněkud nestíhá. Zatím koukám, jak se to tady zase rozjelo. Ach jo... A nestíhá třeba i proto, že místo aby někde zdobil stromeček, tak třeba zrovna sedí v nějaké vagónce a něco tam řeší... A taky tady někdo správně podotknul, že se jedná o Jančurovy prachy. Budete se divit, ale když člověk pracuje s vlastními penězi, tak si na ně dává trochu větší pozor, než když jsou to peníze ze státní peněženky. Za svoje peníze chcete vždycky dostat co nejlepší kvalitu, za přiměřenou cenu. Někdy sice ztratíte vyjednáváním pár dnů, ale až se občas divím, kam se dají dodavatelé dotlačit. Jinak ono to fakt není jednoduché rozjet takový projekt. Celý projekt rozepsaný do jednotlivých položek, které je nutné zařídit je opravdu dost rozsáhlý. Někdy mi připadá, že si někteří myslí, že je to jen o trase, mašině a vagónu. Není smiling smiley Stejně doufám, že až to bude jezdit, tak budu mít čas to tady nebo někde jinde trochu popsat podrobněji. Taky mám v hlavě myšlenku takového "neformálního" setkání. Prostě dáme termín kdy a kde a může přijít kdokoli a ptát se na cokoli. Prostě třeba v únoru, březnu zamluvit salónek v nějaké hospodě a udělat takovou jako tiskovku pro zájemce o železnici... Co vy na to?

Příspěvek na k-reportu, jenž byl napsán právě z nicku Honzy Paroubka. Třetí paní, vypadá to, že jste měla pravdu!
strejcekms - 27. 12. 2010 10:31
Jo, už jich tu má všech 9 kousků, modernizace už by měla probíhat...
Strana: 3 z 4 Předchozí 1 2 3 4 Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 ********  **     **  ********  **     **  **        
    **     ***   ***  **        **     **  **    **  
    **     **** ****  **        **     **  **    **  
    **     ** *** **  ******    **     **  **    **  
    **     **     **  **         **   **   ********* 
    **     **     **  **          ** **          **  
    **     **     **  ********     ***           **  

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.