Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze >> Osobní vozy
Strana: 1 z 4 1 2 3 4 Následující
Téma:
RegioJet   (82 Příspěvků)
no-night - 16. 12. 2015 10:07
Ty jsou pouze lehatkove vozy, byvale ÖBB ErlebnisBahn. Jsou jako Bcmz 834, ale neklimatizovano - muzes otevrit okno - pouze interier modernizovano. Luzkova sluzba je i v tento vozech... ale jako v normalnim luzke: 1-3 osoba, lepsi povleceni, a vice jidla a piti.

Brozura rika ale vse: [www.regiojet.cz]
Shiri - 15. 12. 2015 19:57
Lidi, na Faceu se RegioJet chlubí novými lehátky a lůžky... no ikdyž "novými" v Českém prostředí... ptal jsem se jich tam, co to je za vozy, ale jaksi se neuráčili odpovědět, nevíte někdo co by to mohlo bejt?
pd - 27. 10. 2014 21:20
V řazení 2013/2014 jsou vozy Regiojetu bez ikonky s číslem třídy (je tam jenom rozlišující barevná linka). Ve starších řazeních jsou všechny vozy s ikonkou 2. třídy, protože tehdy se to tarifně nerozlišovalo a byla jen jedna třída.
Miroslav Repčík - 26. 10. 2014 23:54
Vidím ze to někomu vadí ze RegiJet koupíl Ojetě vagony. Pánové musíte si ale uvědomit ze ty vagony jsou sice dle RV. staré ale prodělaly v letech 2000 - 2010 modernizace na plnohodnotné vagony IC/EC. Jsou výbavení vším co by v dnešní době zpravný IC/EC vagon měl mít (hezký interier,pohodlná sedadla,el zasuvky,klima a wifi).
Co se třeba o podobně staré vagony ČD řad A , B , BDS a atd. nedá říčt. Ty již několik let jezdí stále v původným (Dnes již zastáralým nemoderním) interierem.
Miroslav Repčík - 26. 10. 2014 22:58
Ahojte. Chtěl bych se zeptat proč má RegioJet značené vagony jen jako 2. třída? Když v skutečnosti má 1. a 2. třidu. Zpravně by měli mít značené vagony 1+ (Bussines) , 1. (Relax) , 2. (Standart)
Izmail - 17. 08. 2012 16:11
DJ: Ale ten odtah 151.001 byla jen aprílová kachna the finger smiley
DJ Sobieski - 14. 08. 2012 10:50
Pd: Musím říct, že v mnoha věcech vám musím dát za pravdu. je fakt, že Regiojet v tom má systém.

Kamarád tím hodněkrát jel, tak celkem si to chválil, ale prý byl hodněkrát problém s rezervačním systémem, no nevím.
pd - 13. 08. 2012 21:20
No to jsou někdy argumenty.. Nový vůz automaticky nemusí znamenat, že je lepší. Někdy jsou lepší ty starší... Uvědomte si, že technická životnost železničních vozů je podstatně vyšší než třeba u autobusů. Ty vozy můžou při správné údržbě klidně 50 let v pohodě fungovat.



ČD sice mají trochu nepořádek co se týče údržby vozů - ekonomická stránka prostě nedovoluje víc. Ale zkuste se zamyslet nad tím, proč to u ČD tak skutečně je.
Tady si nemůžu odpustit nezareagovat... jen jestli se u ČD ty peníze náhodou někde neztrácejí...




Regiojet nemá ve svých vozech bezdomovce- chválihodné, ale za cenu toho, že si sámnemůžete vybrat místo, a pokud ano, tak pouze z volných zatím nezabraných míst.
Bezdomovci s povinnou rezervací přece vůbec nesouvisí. Spíš bude rozdíl v přístupu k ostraze odstavených souprav.



Povinná rezervace - ČD u pendolin, Regiojet všude. Kupé si vždycky můžete vybrat kdykoli. Spolucestující nikoli. U ČD se můžete v případě hlučnosti spolucestujících sebrat a přemístit se do jiného oddílu nebo vozu. U Regiojetu nikoli. Jste nucen strávit cestu ve společnosti těch, kteří vás jakýmkoli způsobem omezují, ať už hlukem, nebo i horšími projevy.

I u regiojetu si můžete vybrat kupé... během rezervace :) A řekl bych, že pokud bude ve vlaku volné místo, tak vám stevardka umožní přesednutí. Anebo usměrní nepříjmenou společnost. A pokud volné místo nebude, tak je to stejné jako u ČD, tam si taky v plně obsazeném vlaku jinam nepřesednete.


Jasně že klasické jízdenky nevázané na konkrétní místo a vlak jsou lepší. Kdyby byly všechny vlaky povinně místenkové, tak by se mi to taky nelíbilo. Ale jako doplněk to není špatné. Každý si (teoreticky) může vybrat, co mu více vyhovuje.

Na druhou stranu, zkuste si představit, jak by to vypadalo, kdyby RJ nebyl povinně místenkový. Patrně natřískaný až po strop, v takovém Zábřehu by asi nikdo neměl šanci ani nastoupit.. Komfort cestování blízký ČD, servis nulový... Myslím, že ta současná varianta je ze všech ostatních ta nejmíň špatná.
gtu - 13. 08. 2012 16:24
Máte pravdu v tom, že Regiojet má vozy v daleko lepším stavu

Tak to jste si nima asi moc nenajezdil. Minimálně polivina vozů obutých, v druhé polovině nefunkční klima...
DJ Sobieski - 12. 08. 2012 13:36
Dodousek:

Máte pravdu v tom, že Regiojet má vozy v daleko lepším stavu, ale vše jsou to vozy ojete, jen lehce upravený design a adhezní vlastnosti jízdy. Tichý chod, komfort, služby až pod nos a servis jak v letadle. Možná nižší cenová hladina. Toť ale konec pozitiv.

ČD sice mají trochu nepořádek co se týče údržby vozů - ekonomická stránka prostě nedovoluje víc. Ale zkuste se zamyslet nad tím, proč to u ČD tak skutečně je.

Regiojet nemá ve svých vozech bezdomovce- chválihodné, ale za cenu toho, že si sámnemůžete vybrat místo, a pokud ano, tak pouze z volných zatím nezabraných míst.
Povinná rezervace - ČD u pendolin, Regiojet všude. Kupé si vždycky můžete vybrat kdykoli. Spolucestující nikoli. U ČD se můžete v případě hlučnosti spolucestujících sebrat a přemístit se do jiného oddílu nebo vozu. U Regiojetu nikoli. Jste nucen strávit cestu ve společnosti těch, kteří vás jakýmkoli způsobem omezují, ať už hlukem, nebo i horšími projevy.

U ČD si koupím lístek, a když není místo, tak se zaparkují u dveří, sednu si na schody, je-li to možné a jedu normálně. Svůj vlak si mohu kdykoli vybrat, a v případě zpoždění či jiných mimořádných událostí jednodušše improvizovat a zvolit si jiný alternativní spoj bez ohledu na to, zda si cestu naplánuji předem.

Regiojet musí být rezervován nejpozději 15 minut před odjezdeem, a ani tak nemáte žádnou jistotu, že se dostanete.

Jak jsem si všiml u regiojetu, Zarezervujete si místo u vybraného spoje, a nemáte jistotu, že dojedete. Nastane technická závada, vůz se odstaví, a jste víte kde. Než se sežene náhradní hnací vozidlo, tak se naberou klidně i dvě hodiny - a stal se i případ, kdy soupravy do prahy dotáhla pomocná lokomotiva 151 001-5 ČD

Nikdo netvrdí, že Regiojet je nehorší dopravce na českých kolejích, ale některé záležitosti nejsou zrovna pozitivní.
vantju - 09. 08. 2012 15:28
Regiojet má vozy staré 30 let? Tak to by mě potom zajímalo stáří vozového parku ČD, Aee/Apee/Bee/Bpee z let 1966-1974, Aee/Bee (lámací dveře) z let 1965 - 1984, Bmee z roku 1987 a tak dále smiling smiley


Dodousek - 09. 08. 2012 09:53
Vážený Dominiku,

velmi mě mrzí, že patříte mezi tu skupinu lidí, co říkají, že RegioJet "je ta nejhorší firma na světě". Budete určitě oponovat, že nejste nějak zaujatý proti ČD, ale z Vašeho písemného projevu to tak vypadá.

1) a) Ne, vozy ČD jezdí prakticky stejnou dobu, ne-li jsou mladší, než vozy RegioJetu (Nezapomeňte, že RegioJet má k dispozici rekonstrukce vozů, které mají rok výroby srovnatelný s typyckými vozy pro Rychlíky dnešní doby - Řad A, AB, BDs a B všech modifikací). To, že ČD svoje vozy oproti RegioJetu udržuje mnohem méně (Také záleží na depu, třeba v Bulharsku mají vozy Aee140 údržbu údajně velmi mizivou), za to ČD MOHOU.

b) RegioJet narozdíl od ČD nemývají ve vozech bezdomovce. Je to jeden z důvodů, proč naše rodina při cestách vlakem nevyužívá 1. třídu (vyjma Ampz, A(p)ee a Pendolin). Spolucestujícíc také dělají bordel, především dnešní mládež, která čmárá po vozech aj., a to se určitě nevyhne ani RegioJetu. Ale uznejte, je rozdíl, když je 1 stevardka na 1 vagon a když je 1 průvodčí na 5 vagonů. Ta stevardka, když se navíc o spolucestující stará, má určitě o tom, co v kupé dělají větší kontrolu, protože se o ně zajímá. Průvodčí ČD většinou obejde vlak a zase znovu jde třeba až po půl hodině. Pak je ta příležitost na vandalství mnohem větší. Mno a ty hlídací agentury ČD toho stejně moc neuhlídají, když máte ve vozech bezdomovce, že.

c) No a? Nemá o to větší příjem, navíc když provozuje především dotovanou dopravu? Z toho má o mnoho víc peněz, než RegioJet z nedotované dopravy. Pak se naskytá otázka: Kam ČD ty peníze dávají?

Takže se nejdříve zamyslete, a pak něco pište.

2) a) 30 let? Jančura má lokomotivy vyrobené po revoluci, jedny z posledních lokomotiv 2. generace vyrobených Škododvkou. Takže má něco málo přes 20 let staré mašiny, ale rozhodně ne 30 let. Ale od ČD? Vždyť ty si je nikdy nekoupili a tp. ani s nimi nic společného po revoluci neměli. Myslím, že to bylo vlastně "dědictví" po komunistickém režimu, který je nechal zadat vyrobit.

b) ČD či jiné železniční správy příležitostě či dočasně provozují nepřeznačené vozy 1. třídy jako druhou. (Viz např. nedávno do provozu uvedený Hamburk-Koln Express, který používá vozy Avmz z dob TEE) Takže proč RegioJet nemůže mít Ampz či ABmz mít ve svém vozovém parku i nadále pod svým označením? Určitě neznáte podnikatelské plány Radima JanČury, třeba se za vůz Ampz bude jednou připlácet. Proto Vaši kritiku považuji za zbytečnou. Hledáte úplně všechny drobečky proti RegioJetu.

PS: Já nejsem nějaký zaujatec RegioJetu, já jsem takový železniční neutrál, a pokud už k někomu mám trošku svých sympatií, bude to LeoExpress.
Dominik - 08. 08. 2012 17:13
Dobrý den,
1) Nechápu jak můžete nadávat na špatný stav vozů ČD, když:
a)Jezdí o hodně déle
b)Bordel ve vlacích dělají naši spolucestující
c)Provozuje o hodně víc vlaků jak RJ

Takže nejdřív se zamyslete, a pak něco pište.

2) RJ má lokomotivy od Italů (vlastně ČD), ještě k tomu 30 let starý to nikomu nevadí že? Hlavně že ČD za tohle kritizujete, ještě k tomu jen se 140 km/h (hlavně že má vozy na 200 km/h). Za další nechápu jak z vozu Ampz a ABmz může udělat 2. třídu, když označení jasně říká že to je 1. a 1/2. třída, jestli chce 2. třídu tak ať si udělá zkoušky, ale nedělá v tom bordel. Citace: Velká písmena určují tzv. řady vozů, jedná se o základní rozdělení jednotlivých provedení železničních vozů (jako např. vůz 1. nebo 2. třídy, jídelní, lůžkový vůz a pod.). Význam velkých písmen je jak mezinárodně (v Evropě), tak i z historického hlediska poměrně jednotný, rozdíly jsou minimální.
DJ Sobieski - 02. 05. 2012 19:14
Jpo. švícarské hodinky v ruské licency vždycky šlapaly přesně, to jo. Ale bohužel překazil projekt Railjet a to jen tak nepřekousnu.
pd - 01. 05. 2012 21:52
Tak zdá se, že Jančura kupuje jen to nejlepší, co trh nabízí... poslední nákup chválím, velmi komfortní vozy smiling smiley
Víťa - 13. 10. 2011 23:54
Davidus: Pak ještě něco jako-naše 2. třída bude to, co v EC 1.
A není? grinning smiley

Dále pak náš vlak bude mít 6 tříd a kino
No, kino bude v těch objednaných rumunských vagónech ve vagónu určeném pro dopravu rodin s dětmi a co se týče tříd, tak tam sice budou papírově tři - premium, business a economy, ale ta economy se v podstatě dá taky rozdělit na 3-4 třídy, jen všechny stojí stejně. Takže reálně: Premium, Business, pak jejich nový vůz Fun (velkoprostor 2+2, ale stavím ho výš než zbytek dvojky, protože má mít AVOD), Rakouská Premium (oddíl po čtyřech), rakouský velkoprostor první třídy a kupé první třídy, a rakouské kupé druhé třídy (plus někde bude ještě jejich kupé 2. třídy, co bude ve vagónu pro přepravu rodin s dětmi a osob se sníženou pohyblivostí. Takže já tam těch 6 tříd vidím tongue sticking out smiley
Víťa - 06. 10. 2011 18:53
Prý jsou v jejich průvodci, co mají na palubě vlaků...
bugear - 06. 10. 2011 01:54
On má Jančura i nelámačkové Bmz?
maxitom1 - 02. 10. 2011 18:42
Co se týče RegioJetu, byli někde zveřejněny vizualizace vozů, které má vyrobit rumunská Astra?
pd - 08. 09. 2011 00:38
Jo, nepovedly se.. tak jen doufejme, že to není náznak toho, na jaké úrovni bude skutečný provoz... (spousta odkazů na neexistující stránky a korunu tomu nasazuje ta hláška o nefunkčnosti v IE... takový nedodělek bych si nedovolil zveřejnit ani já eye rolling smiley)
Tomáš Palíšek - 07. 09. 2011 18:43
Stránky RegioJetu se sice nepovedly, ale to je to poslední, co by mě mělo zajímat. Hlavně, že už si jde koupit jízdenku do vlaku (byť rezervační systém se mi ani trochu nelíbí, vypadá to, jako by to byl nějaký autobus).

Jinak, není bez zajímavosti obrázek ABmz a Ampz
pd - 07. 09. 2011 12:14
Tak web už pár hodin funguje a tady to ještě nikdo nenapsal?? grinning smiley

Pár poznatků z letmého prohlédnutí rezervačního systému: tři páry spojů, jak už bylo dříve zveřejněno, řazení z Havířova vypadá následovně:
4 ABmz
3 Ampz
2 ABmz
1 Ampz
z Prahy pak obráceně.

Web má ještě pár nedostatků, např. nefungují některé stránky, jako třeba přepravní řád, anebo vlaky vytrvale nazývá jako busy.. Ale to jistě brzy opraví.

Zajímavé je, že když Jančura kdysi prezentoval, že jeho vlaky budou mít 6 tříd a nikdo mu nevěřil, tak už teď při zahájení provozu má prakticky 4 různé třídy, byť všechny za stejnou cenu. Pokud nezmění číslování míst, tak to bude takto (a to je nápověda pro případné zájemce o jízdenku):
Business (čtyřmístné oddíly) - vozy č. 1 a 3, místa č. 1 až 34
velkoprostor 1. třídy - vozy č. 1 a 3, místa č. 41 až 95
oddíly 1. třídy - vozy č. 2 a 4, místa č. 1 až 36
oddíly 2. třídy - vozy č. 2 a 4, místa č. 41 až 76

EDIT: přepravní řád nefunguje na webu jizdenky.studentagency.cz, na webu regiojet.cz ano (doporučuju prostudovat, zajímavý je např. článek VIII Kompenzace jízdného winking smiley )



Upraveno 1krát. Naposledy upravil pd (07. 09. 2011 12:48).
Marek - 03. 09. 2011 17:09
Na webu Regiojet už je kdy bude web spuštěn a zahájen prodejsmiling smileyTakže 7 záříwinking smileyhttp://www.regiojet.cz/
pekarekjiri - 28. 08. 2011 13:17
Vantju, maxitom1: Web stále ve stejném stavu - V září 2011 vyjíždíme, připravujeme pro vás nový web... Taky mi to připadá jako kravina, počítám tak během týdne - možná zítra...
bugear - 27. 08. 2011 23:10
@maxitom1: Dveře nejsou soudě podle Bbmvz problém, tím je interiér, konkrétně tedy buňka WC, která by se musela kompletně překopat.
Tomáš Palíšek - 26. 12. 2010 14:33
Myslím, že už je na čase založit téma o firmě ,,svatého Radima".

Obzvlášť zábavné je diskutovat o tom, jak to dopadne s osobními vozy. Jedna paní povídá, že jistá firma, jenž měla prodat žlutému dopravci 50 osobínch vozů, odstoupila ze smlouvy, druhá zase, že Žluťáci si vezmou od italského národního dopravce pár vozů, jenž se teď modernizují v Dunakeszi, ta třetí tvrdí, že už jim Astra Vagonae Calatori vyrábí vagóny, čtvrtá, že nemají podepsanou smlouvu, a ještě jsem slyšel cosi od páté paní, ale na to si nemůžu vzpomenout.grinning smiley

Hoši a holky, čemu věříte?
Strana: 1 z 4 1 2 3 4 Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
  ******    ******         **   ******    **     ** 
 **    **  **    **        **  **    **    **   **  
 **        **              **  **           ** **   
 **        **              **  **   ****     ***    
 **        **        **    **  **    **     ** **   
 **    **  **    **  **    **  **    **    **   **  
  ******    ******    ******    ******    **     ** 

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.