Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze >> Osobní vozy >> Téma
Strana: 2 z 3 Předchozí 1 2 3 Následující
Téma:
Železniční Veletrhy ( Ostrava, Berlín, Brno... )   (66 Příspěvků)
Matěj - 21. 06. 2012 11:28
Teď se tu něco objevilo a vypadá to dost slibně!
[ekonomika.idnes.cz]
strejcekms - 19. 06. 2012 21:21
Tolik diskutovaný WRmee816 z produkce ŽOS Vrůtky na letošnim veletrhu Czech Raildays v Ostravě, přidávam pár detailů..
Přílohy: 1.JPG (94.8 KB)   2.JPG (156.8 KB)   3.JPG (93.9 KB)   4.JPG (90.1 KB)   5.JPG (62.7 KB)   6.JPG (115.7 KB)   7.JPG (101.8 KB)   8.JPG (82.1 KB)   9.JPG (114.6 KB)   10.JPG (166.8 KB)   11.JPG (56.4 KB)   12.JPG (96.9 KB)   13.JPG (111.9 KB)   14.JPG (168.9 KB)   15.JPG (90.8 KB)   16.JPG (97.6 KB)   17.JPG (88.3 KB)   18.JPG (103.2 KB)   19.JPG (112.9 KB)   20.JPG (211.6 KB)   21.JPG (136 KB)  
Tomáš Palíšek - 10. 09. 2011 18:19
TRAKO je jednou za dva roky. Je tam toho spoustu, ale nevím, který kolejový produkt by tam mohl být. Možná regionální jednotky od PESY a NEWAGu, a Transalpin od Cegielskiho.
pd - 09. 09. 2011 21:04
Ve Ščerbince u Moskvy se právě koná největší ruský železniční veletrh - Expo 1520 (takový širokorozchodný Innotrans). Fotoreport např. zde: [q-rex.livejournal.com]

Je tam pár zajímavostí, např. elektrická jednotka ED4M po faceliftu se sedadly Borcad regio a regio+ (fotky č. 25 - 31), Stadler pro Běloruské železnice (fotky 32 - 36) nebo WLSRmee (37 - 41). Premiéru tady má mj. nová el. lokomotiva EP20 (fotky 44-48): 3 kV + 25 kV 50 Hz, 200 km/h, 7,2 MW, výrobce Transmašholding ve spolupráci s Alstomem, RŽD objednaly 200 lokomotiv s dodávkami v letech 2011-20.

A propos, nechystá se někdo na Trako do Gdaňsku (11. - 14.10.)? Případně byl tam někdo vloni? Stojí to za návštěvu?



Upraveno 1krát. Naposledy upravil pd (09. 09. 2011 21:05).
strejcekms - 14. 06. 2011 21:35
Z toho Bfhpvee295 respektive 961 jsem trošku narozpacích, v interiéru snad jen absence podélných polic na zavazadla, jinak OK. Kolejnicová brzda podle všeho neni...
Tomáš Palíšek - 12. 06. 2011 20:22
To se podle mě oznámí s modernizací vozů Bdmpee a Bbghmee.
maxitom1 - 12. 06. 2011 18:19
Děkuji. Jak to vypadá s RailJety nevíte?
Tomáš Palíšek - 12. 06. 2011 18:07
maxitom1: Fotky 961 najdeš tu!
maxitom1 - 12. 06. 2011 17:51
Docela by mě zajímalo, jak bude řídící vůz 961 vypadat. Jsou již někde k vidění nějaké fotografie? A nevíte někdo, jak to vypadá s nákupem RailJetů pro ČD? Už dlouho se neobjevila žádná nová informace.
Tomáš Palíšek - 12. 06. 2011 17:32
V úterý a ve středu se stávkovat nebude, takže se neboj!
Davidus135 - 12. 06. 2011 15:41
No nevím jestli se na něco těšit, protože naši milí odboráří stávkujou a já nevím jak se do Ostravy dostat. Každopádně jestli se mi to povede, tak asi na RegioShuttle
Tomáš Palíšek - 12. 06. 2011 14:21
961, Stadler, 159A, Bdghmeer, Bdteer, Bee 238, Bdteer + nějaké loko.
vantju - 12. 06. 2011 14:19
A co tam všechno bude?


Tomáš Palíšek - 12. 06. 2011 13:05
Ostrava se nezadržitelně blíží. Na jaký vůz/jednotku se nejvíc těšíte?smiling bouncing smiley
strejcekms - 03. 10. 2010 14:55
áá, nová aktualizacesmiling bouncing smiley Tak se na to podíváme..
mbican - 29. 09. 2010 22:37
ja som bol na výstave tiež a pri Pendoline SBB mi vadili plasty (napríklad stolík medzi sedadlami bol hrozný), miesta na nohy vo štvorke bolo asi rovnako ako v Bmpeer ZSSK a materiál poťahov sedadiel v prvej triede pôsobil veľmi lacno.

chybou je, ak sa hodnotí výrobca podľa toho, že vyrobil vozidlo podľa požiadaviek dopravcu(zákazníka) - FLIRT pre NSB, DESIRO pre SNCB alebo VELARO D.

poliaci spravili za dva roky od poslednej výstavy svojich noviniek v Berlíne veľký krok vpred, ale stále to nie "západná kvalita".

francúz - fajný pre oči, zaujímavé nápady, ale pre pohodlie cestujúceho to bol priemer. pred dvomi rokmi vystavený francúz sa mi páčil oveľa viac.
strejcekms - 29. 09. 2010 19:00
rjxdught- jenže né každý má čas, peníze, nebo chuť jet do Berlína!
Já jsem řekl že hodnotím dle fotek, neměl jsem tu možnost vydět na vlastní oči, je to věc názoru..
rjxdught - 29. 09. 2010 17:02
Tak já nehodnotím z fotek, ale z reality, kterou jsem tam zažil.Jako největší propadák vidím novou generaci ICE-Velaro D.Takové opravdu bez nápadu, 1 a 2.generace po redesignu opravdu super.
Italské pendolino co se týče interiéru na tom bylo nejlépe spolu se Zefirem.Nejútulnější mi právě přišlo to švýcarské Pendolino.Hodnotil z fotek-JE VELKÁ CHYBA!!!

Z regionálních vozidel se mi nejvíc líbili polské jednotky, a i ta chorvatská byla lepší oproti Dsiru ML, u něhož jsem se až zhrozil, na Siemens mě tedy velmi zklamalo.To NSB vozidlo od Stadlera taky žádná sláva.max.tak Dosto, a tajednotka pro SNCF.
strejcekms - 29. 09. 2010 15:26
Ano, to pendolino je takové útulnější.
mbican - 29. 09. 2010 13:18
teraz trochu vážnejšie...
esteticky je Ampeer ZSSK na dosť vysokej úrovni - Ampz ČD oboch sérií je popri ňom ako strašiak, poľské jednotky sú na tom podobne. Prvá trieda v novom nemeckom ICE je sterilná a trochu chladná.
Tomáš Palíšek - 29. 09. 2010 12:23
Podle mýho názoru je pendolino přetmavené a přitom nevýrazné. Zato proti ICE 407 toho tolik nemám. Jedinně opěrky na ruce mi tak trochu zavazí.spinning smiley sticking its tongue out ( kruci, začínám uvažovat o tom, že Ampeer byl designově nejlepším kouskemgrinning smiley )
strejcekms - 28. 09. 2010 21:50
Tomáš- pořád lepší interiér SBB Pendolina, než toho nového ICEspinning smiley sticking its tongue out, se podívej na ten strop a ta hranatá okna a co ten pruhovanej koberec? (hodnotím dle fotek), ale chápu, že je to věc názoru..
Tomáš Palíšek - 28. 09. 2010 20:23
No, tak pokud jsme u designerských propadáků, tak u mě naprosto zase propadlo švýcarské Pendolíno... Když se podívám na tu fotku, tak nemastný, neslanný, nevyrázný. Snad ty stolky naproti sobě to aspoň trochu zachraňují. Jinak je to tragédie, hlavně v jedničce. Restaurační část nepočítám, ta vypadá přímo komicky.

No, je vidět, že Švýcaři a později Italové někde ztratili svůj smysl pro design interiéru - respektive Švýcaři ho nikdy neměli.
rjxdught - 28. 09. 2010 16:15
nemohu si pomoci, ale ICE 1 a 2. generace se mi zdají v interiéru propracovanější, a po jejich redesignu rozhodně lepší než ICE 3, a nyní i 4 generace, to už je takové bez nápadu.
mbican - 27. 09. 2010 15:05
nové Pendolino pre SBB z dielne talianskej fabriky ALSTOMu je naozaj konzervatívne - typický výrobok MADE IN ITALY cool smiley
Strana: 2 z 3 Předchozí 1 2 3 Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
  *******   ********    *******   **     **  ******** 
 **     **  **     **  **     **  **     **  **       
 **     **  **     **         **  **     **  **       
  ********  **     **   *******   **     **  ******   
        **  **     **         **   **   **   **       
 **     **  **     **  **     **    ** **    **       
  *******   ********    *******      ***     **       

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.