Uživatel: Přihlásit se Vytvořit nový profil
Akce: Nové téma Náhled pro tisk RSS Nové příspěvky
Vyhledat
Navigace: Hlavní stránka >> Diskuze >> Osobní vozy
Strana: 1 z 3 1 2 3 Následující
Téma:
Železniční Veletrhy ( Ostrava, Berlín, Brno... )   (66 Příspěvků)
pd - 09. 10. 2013 19:53
Kdo máte fotky, tak mě je prosím pošlete na vagonweb(@)vagonweb.cz. Můžou být i tmavé, třeba to půjde zachránit. Díky :)
slawe - 08. 10. 2013 15:38
Já tam dneska byl, fotky bych i dal, ale já tam byl hned ráno a oni nerožli světla, tak mam docela tmavé fotky...
VasekStastny173 - 05. 10. 2013 22:34
pd: Ano, já tam jedu, tak foto bude smileys with beer
pd - 05. 10. 2013 19:00
Chystá se někdo přístí týden do Brna na MSV, resp. na výstavu Eurotrans (jen 8.-10.10.)? Měla by tam být vystavená nová "bageta" ze ŽOS Zvolen. Pokud se tam někdo vyskytnete, tak přivítám fotodokumentaci smiling smiley (já tam nebudu).
pd - 03. 10. 2012 19:00
Stolky tam nejsou.
maxitom1 - 03. 10. 2012 18:00
Co se týče soupravy Leo Express, chtěl bych se zeptat, jestli jsou místa pro vozíčkáře vybavena nějakými (třeba sklopnými) stolky. Nějak jsem si jich nevšiml... Děkuji za odpověď.
pd - 02. 10. 2012 20:44
No, v porovnání s premium class to stísněně působí, ale jinak mě to přišlo jako běžná západoevropská 2. třída odpovídající soudobým trendům. Ano, na čtyřce se budou cestující kopat do noh, širší postavy budou přetékat na sousední sedačku, zkrátka economy class je standard, žádný nadstandard. Ale sedačky mě přišly celkem pohodlné, dobře tvarované, je to asi nejlepší borcad, který se dá potkat ve 2. třídě. Akorát na místech u okna dost zavazí dole šikmá noha sedačky - hlavně, když jsem si dal nohy na podnožku - viz foto.

Pokud bude dvojka LE stát podobně jako u jiných dopravců, tak nejvíc prostoru za nejmíň peněz zůstane v RJ (v některých vozech), to je jasné..



Upraveno 1krát. Naposledy upravil pd (02. 10. 2012 20:49).
Tomáš Palíšek - 02. 10. 2012 19:58
Já tam nakonec nebyl, protože jsem tam nakonec neměl s kým, ale šetřím penízky na sobotní akci ve Zlínském kraji, protože se chci pořádně projet PESou. Na druhou stranu mě trochu mrzí, že jsem slib nesplnil. To je něco, co nedělám rád.

PS: Ještě bych měl otázku pro ty, co byli na INNOtrans. Vážně se vám zdá dvojka v LEO flirtu stísněná? Mě překvapilo, když jsem četl tyto názory.
pd - 02. 10. 2012 19:51
Tak co Brno? Byly tam k focení i salonní vozy?
lukas1 - 27. 09. 2012 21:53
Já se tam chystám smiling smiley.
pd - 26. 09. 2012 20:20
Jakto že nejde? Musí cool smiley Jediný limit je na přílohy, myslím že maximum je 15 MB v jednom mailu. A když by to fakt nešlo, nebo fotek bylo hodně, tak doporučuju fotky nahrát na nějaký web pro ukládání dat, třeba www.uschovna.cz nebo www.leteckaposta.cz, a mě pak mailem nebo soukromou zprávou (zde ve fóru) poslat jenom odkaz ke stažení. A ideální jsou fotky v původním rozlišení bez jakýchkoli úprav, já už si je upravím sám.
Tomáš Palíšek - 26. 09. 2012 19:46
Jojo, chystám. Jenom mi dej nějaký svůj osobní e-mail, protože z mojeho e-mailu nelze posílat zprávy do toho tvojeho.grinning smiley
pd - 26. 09. 2012 19:21
Hezké smiling smiley

Chystá se někdo v sobotu na den železnice do Brna? Pokud ano, mám zájem pro zveřejnění na vagonwebu o fotky obou salonních vozů a DPost (budou-li přístupné i zevnitř). Předem děkuji.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil pd (26. 09. 2012 19:22).
Kalous66 - 25. 09. 2012 16:40
[www.youtube.com]

Tady je odkaz ne moje video z InnoTrans :D
pd - 24. 09. 2012 17:55
Ale jo, kde jinde se dá vidět pohromadě tolik novinek. A v klidu si je nafotit cool smiley
Aspoň dvě malé ochutnávky, než bude připravená aktualizace:
Přílohy: IMGP2875.JPG (101.1 KB)   IMGP3046.JPG (174 KB)  
Tomáš Palíšek - 19. 09. 2012 18:05
Tak pak nám napiš, jestli to letos stálo za to.
pd - 18. 09. 2012 23:20
cool smiley (fotoaktualizace z Inna bude ale až příští týden v pondělí nebo úterý)
Tomáš Palíšek - 18. 09. 2012 13:34
Co letošní INNO? Kdo tam všechno jede?
filip - 25. 06. 2012 15:06
Zajímá-li to někoho, tak dnes jela 380 009-1 na Ex 354...
Matěj - 21. 06. 2012 21:40
Já se domnívám, že to povinně místenkové nebude, neboť v současnosti nejsou povinně místenkové ani EC Praha - Wien, ani ostatní Railjety pod hlavičkou ÖBB.
DJ Sobieski - 21. 06. 2012 17:00
LAE:

Velice bych si přál,. abyste měl pravdu s tou pouze nepovinnou rezervací. Pendolino je bohužel povinně místenkové a Regiojet taky, by´t s místenkou v ceně. Ale rezervační systém pořád padá a kamarád, který tím jezdí má s tím doposud problémy. Takže za jakou cenu je jízda s Jančurou pohodlnější a klidnější???
DJ Sobieski - 21. 06. 2012 16:55
Np právě. OBB pošle svých 5 jednotek do ČR a ČD pošle svých pouhých 7 jednotek do Rakouska. OBB si objednaly celkem 67 souprav, z toho odebraly jen 51 a 16 jednotek nevyužily. Pro ČD tato koupě byla velice výhodná. A byla by i nyní, po ztrátě ramena do Hamburgu. Část jednotek mohla jezdit do Grazu a dál, část by mohla pokrýt vozební rameno do bratislavy - Budapesti, či Žiliny přes Ostravu resp. Horní Lideč. Takže těch 16 jednotek by mělo smysl. Nasazením Railjetů se sice něco uvolní, Převzetím vozby do Hamburgu Regiojetem se také trocha vozů uvolní, a kdyby se pendolino převedlo do nepovinně místenkové kategorie Ex/IC/EC, tak by se zase uvolnilo dost vozů. No, uvidíme.
LAE - 21. 06. 2012 15:10
DJ Sobieski:

OBB pošlou z Grazu do prahy svých 5 railjet takže 5 OBB RJ + 7 CD RJ dá v poho 2-h takt Praha-Graz navíc s možností protažení některého do ljubljaně a záhřebu. A pravděpodobně povinně místenkové nebudou myslím že nejsou ani u OBB a obchodní model linky do čech bude pravděpodobně stejný.
DJ Sobieski - 21. 06. 2012 11:46
Pokud budou Railjety nasazeny na Praha - Wien, (Pochybuji, že jako EC), zcela určitě budou tyto vlaky povinně místenkové. Takže si stejně nevybereme.
DJ Sobieski - 21. 06. 2012 11:42
Nechci vám kazit optimismus, ale po všech těch tahanicích nejprve se Škodou Plzeň, která tendr napadla u ústavního soudu, Pak ten Regiojet, který se mi nezdá jako šťastné řešení do Hamburgu, a teď zase. A ještě si Rakousko bude vyskakovat, že chtějí jen railjety. Zrovna rakousko by mělo šlaifovat ve svých požadavcích. Do teď jsou s nimi problémy kvůli Temelínu, ale elektřina z Temelína se jim hodí.
A co se samotných jednotek týče, tak rozhodnutí ČD mně nechává naprosto chladným a skeptickým. Těch 16 jednotek by se tady uplatnilo bez problému. Dopadne to úplně stejně, jak s nákupem ojetých vozů DB. 7 jednotek je málo. To je nic. a provoz Praha Wien v 2 hod. taktu je púotřeba denně 8 jednotek. A ne 5, jak se milně ČD domnívají. Plus ještě zajížďta do Štýrského hradce.

Nevěřím, že se Railjety koupí.
Tomáš Palíšek - 14. 09. 2010 21:38
Zakládám téma o železničních veletrzích, z nichž největší a nejnadupěnjší bude asi Berlín. Nicméně, není to jedinný veletrh na této planětě.grinning smiley Jsou i další, jako je Czech RailDays v Ostravě či právě probíhající Strojírenský veletrh v Brně ( není zaměřen jen na železnici, a taky nic z onoho světa nemusí být, ale loni bylo ).

Bohužel, na Brno jsem si letos neudělal čas. Neví někdo, co je tam vystaveno a neposlal by někdo fotky? Díky moc.
Strana: 1 z 3 1 2 3 Následující

Vaše jméno:
Váš email:
Předmět:
Přílohy: Přiložit soubor
  • Platné typy příloh: jpg, jpeg, pdf, gif, png
  • Žádný soubor nesmí být větší než 300 KB
  • Všechny soubory nemůžou mít dohromady více než 2.93 MB
  • Můžete přiložit ještě 200 soubor(y|ů)
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 ********  **     **  ********   **     **  ********  
 **        ***   ***  **     **  **     **  **     ** 
 **        **** ****  **     **  **     **  **     ** 
 ******    ** *** **  ********   **     **  **     ** 
 **        **     **  **          **   **   **     ** 
 **        **     **  **           ** **    **     ** 
 **        **     **  **            ***     ********  

www.vagonweb.cz

This forum powered by Phorum.